Lichidare de stoc!!! Targ de carte cu pret unic: 10 lei!!!

Am cateva carti de care nu mai am nevoie si m-am gandit sa vi le ofer la pretul unic de 10 lei. Daca sunteti interesati de ceva din lista, lasati un comentariu sau trimiteti un mail pe adresa: andrei_danyels @ yahoo . com.  Transportul se va face prin Posta Romana iar, transportul este suportat de catre destinatar. Transport gratuit pentru comenzi de minim 4 carti. Va rog sa dati mai departe lista pentru ca mai multa lumea sa poata afla de acest targ. Multumesc!

Update carti vandute:

*Creatura

*Insurgent

targ de carti

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Lichidare de stoc!!! Targ de carte cu pret unic: 10 lei!!!

  1. Horatiu gabriel Demetrescu zice:

    Buna Andrei,

    Foarte interesante titlurile pe care le oferi la acest pret unic de 10 lei ! Poti sa-mi spui in ce stare se afla cartile „Creatura” si „Frumosii” si te rog sa nu te superi de intrebarea mea… :)

    Multumesc anticipat, Horatiu Demetrescu

  2. horade zice:

    Ti-am trimis un mail si in functie de raspuns, voi face o comanda. Multumesc anticipat.

  3. Ruxandraa zice:

    M.ar interesa ”Creatura” si ”Trezita in zori de zi”

  4. Cipryan zice:

    Mai este disponibila „Trezita in zori de zi”?

  5. Apy zice:

    Mai e disponibila Dezvaluiri de sucub?

Lasă un răspuns

