2014 !!!

Bine v-am regasit si in anul 2014. Nu imi vine sa cred de cat timp nu am mai postat nimic pe blog. Intre timp am inceput facultatea, nu am mai citit aproape nimic si acum ca in sfasit e vacanta (si asta e pe sfarsite) m-am decis sa imi reiau serios activitatea pe blog si cea „din biblioteca”. Acestea fiind spuse va invit sa urmariti blogul zilele acestea pentru cateva concursuri sponsorizate de Editura Leda.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la 2014 !!!

  1. C merge facultatea? e ok adca poti sa -ti faci timp pe blog, poti posta mai des si pe facebook

Lasă un răspuns

