Un nou inceput…

Woow! A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog. Au trecut luni intregi de cand nu am mai dat „buzna” in biblioteca sa citesc ceva, sa termin o carte intr-o zi, sa ma relaxez. Au fost cateva luni grele, obositoare dar frumoase. Pe langa orele de invatat am petrecut si ultimele clipe din viata de licean alaturi de colegii de clasa si din scoala. Mi-am luat ramas bun de la liceu si sunt pregatit sa incep o noua etapa: facultatea. Sincer, chiar daca meritam vacanta asta de vara dupa atata munca astept cu nerabdare luna octombrie sa vad cum e la facultate: unii spun ca e destul de usor, altii spun ca este foarte greu( mai ales in sesiune care nici nu se compara de BAC-ul).

Revenind la blog…sper ca cei care ma urmaresc sa o faca in continuare cu placere si sa de-a mai departe vestea ca m-am intors cu multe recenzii, multe concursuri si muuuulte surprize. Sunteti pregatiti?

3,2,1 sa reinceapa DISTRACTIA!!!!!!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Un nou inceput…

  1. wow..te asteapta facultatea, bafta multa..si intotdeauna va exista o nostalgie legata de liceu..asa ca nu prea ai vacanta , nu? poae te relaxezi aici pe blog putin

Lasă un răspuns

