Planuri saptamanale (1)

Vin cu o noua super rubrica….despre ce este oare vorba? In fiecare duminica voi posta ceea ce planuiesc sa citesc si ce seriale/filme vreau sa vad.

Pentru saptamana 15-21 iulie planuiesc sa termin zece lucruri pe care le-am facut(si probabil n-ar fi trebuit) si sa citesc Starters de la Editura Trei, o carte care am comandat-o si trebuie sa soseasca(iubesc reducerile:p).

Pe plan de seriale vreau sa termin primul sezon din Suits, serialul meu preferat la ora actuala si sa termin primul sezon din The vampire diares, da sunt doar la primul sezon si asta deoarece nu prea m-a interesat asa de mult serialul.

Cam atat saptamana asta pentru ca am de facut si multe drumuri cu inscrierile de facultate si altele.

Voi ce mai cititi?

Lectura placuta!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Planuri saptamanale (1)

  1. am comandat si eu starters, sper sa fie buna…si astept de la un schimb probabilitatea statistica…

Lasă un răspuns

