Concurs (2)

Pentru a incepe cu bine luna februarie am pregatit un super concurs.  Sunteti gata?

Iata premiile:

1. Doua adevaruri si-o minciuna de Sara Shepard (23 februarie 2013) – Castigator: Neagu Daniela

2. Insurgent de Veronica Roth (16 februarie 2013) – Castigator: Popescu Emanuel

3. Supranatural de Kristen White (9 februarie 2013) – Castigator nou: Paun Catalina Cezarina

4. La jumatatea drumului spre mormant (2 martie 2013) – Castigator: Duta Mihaela

Regulament:

Lasati aici un comentariu cu numele vostru pana la data de 2 martie 2013.

In fiecare sambata va fi extras un castigator pentru o anumita carte de mai sus (data acordarii premiului o gasiti mai sus).

Cei care nu au castigat vor intra in concurs pentru exragerea urmatorului castigator.

!!!! Castigatorii rog sa imi trimita un mail pe bookscorner85 @ yahoo . com cu adresa si datele de contact.

Succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

113 răspunsuri la Concurs (2)

  1. Roxy Pachitariu zice:

    Roxana Pachitariu:) Multumim pentru concurs!

  2. Giani zice:

    Buriana Giani

  3. Nya zice:

    Cristiana G. 🙂

  4. Super premii multumim pentru sansa

  5. Romina Gianina zice:

    Romina Doros

  6. Gheorghiev Alexandra zice:

    gheorghiev alexandra ioana
    ma inscriu special pentru insurgent…..sper sa am noroc,multumim din tot sufletul pentru premii >:D<

  7. Sandy zice:

    Seran Alexandra

  8. ByBy zice:

    Mandu Bianca Andreea

  9. Lissa zice:

    Ifrim Maria Ruxandra
    Multumim de concurs..^^

  10. pixselz zice:

    Mniam Balaban Luisa.Multumim mult pentru concurs!

  11. Zipyღ zice:

    Monea Simina
    Multumim pentru concurs^^

  12. pauna oana zice:

    Păuna Oana.
    Super idee de concurs!

  13. Alecsa All zice:

    Solnitaru Denisa Alexandra

  14. Roxana Codin zice:

    Roxana Codin.Super concurs! 🙂

  15. Erin zice:

    Grigorean Erin

  16. alexandra14 zice:

    Stinga Alexandra

  17. alex zice:

    Baban Alexandru Marian

  18. Alexandra zice:

    Andora Alexandra

  19. Camelia Cismaru zice:

    Cismaru Denise-Raluca

  20. Larisa M zice:

    Motora Larisa

  21. furelise zice:

    Gherasim Antonia. Multumim pentru concurs 🙂

  22. horade zice:

    Demetrescu Horatiu Gabriel

  23. ioana alexandra zice:

    Antone Ioana Alexandra

  24. dana71 zice:

    Dana Vasilas

  25. nicusor zice:

    Nicu Iobacioiu

  26. emilian zice:

    Emilian Smintina

  27. andreea chirita zice:

    Andreea Chirita

  28. Cipryan zice:

    Major Ciprian
    Insa nu vreau sa intru in tragerea la sorti din 9 februarie 2013 (Supranatural) deoarece am deja aceasta carte. 😀 Multumim de concurs

  29. Casiana zice:

    Zaharia Casiana

  30. Patratanu Elena zice:

    Patratanu Elena

  31. andreea chirita zice:

    ai primit cumva mailul meu?

  32. Addicted zice:

    Floroaica Cristina

  33. Ghanda zice:

    Georgiana Vladulescu.

    Multumim pentru concurs! 😀

  34. Ruxandraa zice:

    Dobre Ruxandra.
    Multumim pentru concurs^^.

  35. deea s zice:

    Sabados Andreea

  36. Puscasu Patricia 🙂
    Frumos concurs 😀

  37. Ilie C.Andreea zice:

    Ilie C.Andreea

  38. Alexandra Ardelean zice:

    Alexandra Ardelean

  39. deea s zice:

    hei buna…nu ai anuntat cine a castigat pe 16:D

  40. Timis Andrada zice:

    Timis Andrada 🙂 Bafta tuturor!

  41. TheoRyaMarya zice:

    Nistor Teodora Maria
    Multumim de concurs!!

  42. Pauna Oana zice:

    heeei,unde-ai disparut?:D

  43. horade zice:

    Nu am fost atent cine a castigat prima data pe 9 februarie… 🙂

  44. Timis Andrada zice:

    Cand anunti castigatorul? 🙂

  45. Lucian Andrei zice:

    Lucian Andrei

  46. Neagu Daniela zice:

    Si eu as dori sa-mi scrii aici sau sa-mi raspunzi al email

  47. iulia zice:

    Calota Iulia

  48. agnesmaryo zice:

    ???????ti le-am trimis de cateva zile

  49. andreidanyels01 zice:

    Am primit mailurile si am rapuns:)

  50. eu n-am primit raspuns, dar e bine daca tu le-ai primit cu datele noastre, sau raspunsul tau consta direct in expedierea premiilor:)

  51. Miki zice:

    Duta Mihaela

  52. paunaoana zice:

    cine a castigat ultima data?

  53. yukiblack zice:

    Cine sunt castigatorii?

  54. andreidanyels01 zice:

    Am anuntat si ultimul castigator (cu scuzele de rigoare pentru intarziere). Coletele vor fi expediate saptamana viitoare:)

  55. Neagu Daniela zice:

    Le-ai pus ? sau in ce zii le pui?

  56. agnesmaryo zice:

    E teapa? Eu nu am primit o

  57. andreidanyels01 zice:

    Asa cum v-am promis, astazi 22 martie am pus la posta toate coletele cu premii. Durata expedierii dureaza intre 5-10 zile lucratoare, depinde si de conditiile meteo. Astept un semnal de la voi cand ati primit cartile:)

  58. Neagu Daniela zice:

    a ajuns cuiva premiul?

  59. agnesmaryo zice:

    Miiii de scuze pentru indoiala cu, care am privit expedierea cartilor. MIE MI-A AJUNS AZI CARTEA SUPRANATURAL, SI SUNT DATOARE SA IMI CER SCUZE PENTRU INSISTENTA SI INDOIALA, DAR LA CATI OAMENI NESERIOSI EXISTA….BINE CA TU NU AI FACUT PARTE DIN ACEASTA CATEGORIE. ITI MULTUMESC FRUMOS. O SA ITI URMARESC IN CONTINUARE BLOGUL CU PLACERE.

Lasă un răspuns

