Back in business

Ieri am terminat cu tezele si ce a fost mai greu semestrul asta, mai am saptamana viitoare simularile nationale dar nu sunt atat de solicitante (clasa a 12-a ii cam grea:)) :). In alta ordine de idei imi cer scuze ca nu am mai postat pe blog nicio recenzie dar cu scoala si plus si cea de soferi nu prea am mai avut timp de citit. Am citesc Frumosii si azi sau maine voi posta si recenzia cartii. Tot zilele asta o sa va prezint cea mai noua achizitie a mea: un e-book reader. O sa ii fac si o recenzie dupa ce ma obisnuiesc cu el.

Acum sa ne ocupam putin de blog, in primul rand va promit un concurs de la Mos Niculae cu noile aparitii ale Editurii noastre preferate Leda. In al doilea rand, castigatorii concursului anterior, vor primi cartile saptamana viitoare (astazi le-am trimis). Si nu in ultimul rand va indemn sa veniti cu idei de infrumusetare a blogului: rubrici noi, tot ce va trece prin cap.

Sper ca nu v-am plictisit cu acesasta postare si va urez succes la scoala/munca si ce mai aveti voi pe acolo!:)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Back in business

  1. deea zice:

    Hmm…ma gandeam ca sunt singura care nu mai are timp de citit:)
    Si eu sunt ocupata cu clasa a12a si cu scoala de soferi si nu mai am timp de nimic:(

  2. Ma bucur ca ai revenit, stiu ca e grea scoala si mai ales a12-a, multumesc ca ai trimis cartea, si sper sa vorbim mai mult pe blog

  3. hei, sa stii ca inca astept cartea, nu a sosit, si stiu ca nu sunt singura, asa ca te rog da-ne informatii cand le vom primi…

Lasă un răspuns

