Movie review (1): Step up Revolution

Rezumat:

Summit Entertainment prezintă Dansul dragostei 4: Revoluţia, al patrulea film din Step Up, exuberanta serie despre dans şi romantism. Dansul dragostei 4: Revoluţia ridică ştacheta cu scene fără egal, filmate în 3D, în Miami, unde un grup de tineri artişti ies în stradă pentru a face ce ştiu ei mai bine: să danseze!

Prieteni din copilărie, Sean (Ryan Guzman) şi Eddy (Misha Gabriel) sunt chelneri în elegantul hotel Dimont din Miami Beach, deţinut de necruţătorul antreprenor Bill Anderson (Peter Gallagher). În timpul liber, ei conduc o trupă de rebeli, cunoscută sub numele de „The Mob”, un grup de dansatori, muzicieni şi artişti avangardişti, care fascinează publicul cu spectacole fenomenale.

Reprezentațiile ilegale ale trupei atrag atenţia fiicei lui Anderson, Emily (Kathryn McCormick), ea însăşi o dansatoare talentată. Tatăl ei o presează să-şi abandoneze visul de o viaţă şi să-şi ia „o slujbă adevărată”, aşa că Emily acceptă reticentă să lucreze pentru el, în cazul în care nu este primită în prestigioasa Wynwood Dance Company. După ce asistă însă la un spectacol marca „The Mob”, este hotărâtă să se alăture trupei.

Emily şi Sean se întâlnesc la un club de dans, iar el o prezintă grupului, fără să le spună că este fiica şefului. Graţie talentului său impresionant, Emily îşi câştigă un loc în cadrul trupei, dar prezenţa ei provoacă neînţelegeri între Sean şi Eddy. Când Anderson şi tânărul său protejat, Tripp (Tommy Dewey), îşi anunţă planurile de a demola cartierul unde locuiesc membrii „The Mob”, pentru a construi un mare centru comercial, trupa pune la cale cele mai îndrăzneţe şi mai spectaculoase apariţii de până atunci, în încercarea de a salva plaja, obligându-i pe Sean şi pe Emily să aleagă între legăturile de familie şi iubire.

Trailer:

Review:

E primul film din seria Step up pe care il vad si am vrut sa il vad pentru ca 3D si eram sigur ca efectele vor fi foarte calumea si asa au fost. Dansatorii au fost foarte bine alesi, momentele trupei The Mob au iesit perfect. Subiectul filmului e destul de simplut, dar te acapareaza prin dansurile si soundtrack-ul foarte fresh ales de catre producatori. Cam atat pot sa va spun, mergeti sa il vedeti e o experienta foarte tare, nu veti regreta va asigur!

2 răspunsuri la Movie review (1): Step up Revolution

1. sincer nu sunt fan al acestor filme..dar acesta pare a fi romantic si senzual..poate il voi viziona…apropo,imi place noul fundal

2. laura8402 zice:

Am fost si eu film la inceputul saptamanii, primul film Step up pe care l-am vazut si chiar mi-a placut mult. Ma bucur ca a fost in 3D, dansurile trupei The Mob au fost geniale si filmul chiar merita vazut dupa parerea mea. ^^