Nepotul magicianului, Cronicile din Narnia 1 de C.S.Lewis – recenzie

In aceasta carte este  prezentata povestea genezei tinutului Narnia. Protagonistii romanului sunt Polly Plummer si Digory Kirke. Cei doi sunt vecini. Tatal lui Digory este soldat de cariera stationat in India. Mama lui Digory este invalida. Digory si mama sa locuiesc cu rudele lor, matusa Letty si unchiul Andrew. Acesta din urma este magician. In carte, cititorul asista la crearea Narniei. La inceputuri, aceasta este un vid intunecat, atat de intunecat incat este imposibil ca doua persoane aflata una langa cealalta sa se vada. Incepe sa se auda un cantec si lumina patrunde in aceasta lume. In „Nepotul magicianului” apar primul rege si prima regina a Narniei. Ii veti cunoaste pe stramosii animalelor si ai tuturor creaturilor din padure. Ca si celelalte carti, aceasta este o poveste de tipul bine vs rau.  Polly si Digory se lupta cu fortele malefice si inving. Leul Aslan este alaturi de ei in lupta, insa bunatatea lor interioara este cea care invinge,  pana la urma. Cititi si veti afla ce face Digory pentru mama sa, pe care o iubeste atat de mult. Unchiul Andrew nu are puteri magice, insa el este magicianul din titlul cartii. Veti reflecta asupra evenimentelor din „Nepotul magicianului” zile intregi, daca nu chiar ani.

Rating: 5/5

Narnia, Narnia, Narnia!! OMG, tocmai am luat-o razna. Am ajuns la biblioteca vineri si ce sa imi iau, am stat sa ma gandesc si am zis sa incerc primele doua volume din Cronicile de Narnia si evident am ales perfect. Primul volum, geneza Narniei ii are in prim plan de doi copii care ajung in Narnia prin intermediul unchiului baiatului care este si el vrajitor, doar ca acolo se intalnescu cu vrajitoarea rea care vrea sa aiba toata puterea. Un volum atat de frumos, epic as putea spune!! Va recomand cartea din tot sufletul chiar daca suntem copii sau nu. Narnia este un tinut pentru toate varstele.