Regina Sudului de Arturo Perez-Reverte – recenzie

Titlul original: La reina del Sur

Punctaj: 5/5

Descriere:

Nume: Mendoza
Prenume: Teresa
Naționalitate: mexicană
Văduva unui pilot de avion în slujba cartelului Juarez.
Fugară în Spania, arestată și condamnată la închisoare.

Împreună cu Patricia O’Farrell, cu care leagă o strânsă prietenie în detenție, Teresa ajunge în fruntea unui uriaș imperiu al drogurilor, creând o adevărată rețea de afaceri clandestine în Rusia, Italia, Maroc și Columbia. Femeie de afaceri inteligentă și îndrăzneață, puternică, dar și temută, „Regina Sudului“ duce o viață discretă, în deplină singurătate.

Din praful străzilor mexicane în apele scânteietoare ale coastelor marocane, în Gibraltar și în Spania, „biografia“ fascinantă a Teresei Mendoza ne dezvăluie viața unei femei care nu are decât o alegere: aceea de a supraviețui.

Forța epică a lui Vargas Llosa se întâlnește fericit cu poveștile lui Carlos Fuentes și cu subtilitățile lui Gómez de la Serna. Iată un bestseller care chiar este și o carte de bună literatură.“ Bedros Horasangian

 

Parerea mea:

Incep aceasta recenzie prin a imi cere mii de scuze doamnei Loredana Tudor de la Libraria online Libris care mi-a oferit cartea, iar eu din lipsa de timp nu am reusit sa o citesc pana acum (e foarte groasa).

Si acum sa revenim la recenzie. Ador cartea!!! Deci este atat de palpitanta, misterioasa, plina de actiune. Teresa Mendoza este un personaj unic creat de Arturo Perez. Nu stiu, este atat de bine scrisa incat parca esti in mijlocul dramei protagonistei in prima parte, dar si a triumfului pe care il dobandeste de-a lungul cartii. Limbajul, aici se datoreaza si traducatorilor, este atat de frumos as putea spune, atat de linistit dar in acelasi moment esti sigur ca ceva se va intampla. Cat despre final, v-as putea spune foarte multe, dar vreau sa va tin in suspans pana veti lectura cartea.

Romanul poate fi comandat la pretul 29.92 lei de pe Libraria Online Libris!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Regina Sudului de Arturo Perez-Reverte – recenzie

  1. Gheorghiev Alexandra zice:

    va incepe o telenovela pe acasa cu acelasi nume
    banuiesc ca e legata de acest roman

  2. juravle sonia zice:

    eu uramaresc acest seria si imi place la nebunie imi plac toti actoriisi abia astept sa vad finalul si daca puteti sa ii spuneti lui teresa sa imi scrie

Lasă un răspuns

