HOLLYWOODUL E CA UN LICEU DE FIŢE de ZOEY DEAN – recenzie

Titlul original: Hollywood Is like High School with Money

Punctaj: 4/5

Descriere:

TAYLOR HENNING are douăzeci şi patru de ani şi tocmai a primit jobul visurilor sale: asistentă la un important studio cinematografic. Răutăcioşi, colegii ei încep imediat s-o submineze, iar ea înţelege că expresia „Hollywoodul e ca un liceu de fiţe” este cum nu se poate mai adevărată.
Nici la şcoală Taylor nu se pricepuse prea bine să-şi facă prieteni – prin urmare, cum ar putea ea să se descurce acum în lumea intrigilor?
Când face însă cunoştinţă cu dezinvolta Quinn – o adolescentă de şaisprezece ani, fiica şefei sale –, are o revelaţie: poate că această „regină a stupului de albine” o va putea învăţa cum să răzbească în industria filmului.
Quinn o ia sub aripa ei ocrotitoare şi, curând, Taylor înregistrează primele victorii împotriva principalei sale rivale, Kylie. Dar în momentul în care Quinn o sfătuieşte să-i fure acesteia iubitul, intervine un lucru neprevăzut în scenariu: Taylor se îndrăgosteşte de el! Va reuşi ea să se comporte ca o fată rea, ca să obţină ceea ce-şi doreşte?

Parerea mea:

Sincer, nu stiu daca pot sa fac o comparatie intre Privilegiul si cartea de fata. Pe de o parte urmeaza aceleasi etape in actiune, femeia timida incearca sa razbeasca in lumea mondena, doar ca in acest roman, subiectul este filmul, unul din preferatele mele. Taylor este asistenta secundara intr-o companie de filme, dar doreste sa devina mult mai mult de atat, si cum altfel decat atacand-o pe colega ei de serviciu, Kylie. Mi-a placut, chiar foarte mult as putea spune, a fost extrem de amuzanta pe alocuri, iar la final putin trista (bine poate prea trista ca imi venea sa arunc cartea din mana), dar totul s-a terminat cu bine. Concluzia? Mai vreau carti ale lui Zoey Dean, am cautat The A List sa mi-o cumpar in format electronic dar nu am gasit, si acum daca tot am ajuns aici, daca cineva stie de unde pot face rost de serie va vor sa lasati un comentariu.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

