de prin lume….

Uff , uite ca in sfarsit am ajuns si eu aici sa pot sa fac o noua postare, de ce va vreme incoace…imi pare rau ca nu apuc sa scriu atat de des cat as vrea dar scoala imi ocupa mare parte din timp si acum cu examenul asta pe capul meu parca nici sa respir nu mai am timp…dar sa revenim la carti:)
Ce am citit de la ultimul post incoace?…In primul rand Vampirii din Morganville vol. 6. O carte uimitoare, care m-a tinut in suspans pana la uiltima pagina.Personaje noi, iubiri trecute, si mai presus de toate romanta ce iti taie rasuflarea. Impattimitilor de povesti romantice le-o recomand cu cea mai mare placere:p.
Si ce mi-a facut cea mai mare placere sa citesc in ultimele saptamani a fost Jocurile foamei de Suzanne Collins. De la Harry Potter incoace nu am mai citit un roman cu atat de mult suspans palpabil, cu atata actiune, si atat de captivant. Fiecare pagina a reprezentat o lupta cu mine insami daca sa intorc sau nu fila, daca sa mai reiau odata sau nu continutul acelei pagini. E minunat scrisa aceasta carte care apare ca un vant racoros intr-o zi de vara in literatura universala actuala. Aventuril prin care trec cei doi protagonisti: Katniss si Peeta, ii indeamna pe cititori sa intoarca fila dupa fila in asteptarea finalului. Mutanti ciudati, adversari feroce, povesti de iubire, nimic nu lipseste din aceasta carte. Tot ce pot eu zice este sa o cititi:x

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la de prin lume….

  1. E absolut superba aceasta serie!

  2. si mie mi- a placut mult seria…

Lasă un răspuns

