Doamna Bovary de Gustave Flaubert – recenzie

Titlu: Madame Bovary

Autor: Gustave Flaubert

Rating: 2/5

Recenzie:

La inceput mi-a placut, subiectul era destul de interesant desi ma asteptam cu totul la altceva. Titlul romanului mi se pare destul de prost ales, cartea debuteaza cu domnul Bovary si se termina cu el in prim-plan. Doamna Bovary, este lasata deoparte iar persoanul ei este pe alocuri plictisitor. Dupa jumatetea romanului m-am plictiasit complet si mi-am zis sa o termin doar pentru a nu o lasa necitita (urasc sa fac acest lucru). In concluzie, as putea spune ca nu v-o recomand o sa va plicitisiti total.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Doamna Bovary de Gustave Flaubert – recenzie

  1. Lory Wu zice:

    Mie mi-a placut cartea si nu mi s-a parut plictisitoare,dar bineinteles,depinde de gustul fiecaruia.

  2. sincer…nici eu n-am avut rabdare s-o termin, si cred ca am inceput-o cam de 2 ori de-a lungul anului

  3. ayska zice:

    Mi-a placut FOARTE MULT cartea,dar am DETESTAT personajul principal:Emma Bovary.N-am inteles-o ,n-o inteleg si n-o voi intelege niciodata pe ,,madame Bovary”.

  4. Cosmei Luiza zice:

    ADOR aceasta carte! In schimb,o URASC pe madame Bovary :Cel mai ANTIPATIC personaj !!!!!!!!!Asta a fost Emma Bovary!

Lasă un răspuns

