Castigator EVERNIGHT

O zi in orasului vampirilor
Ma simt pierduta si stinghera in acest loc. Atunci cand vorbeam de el, era vorba ca vom fi doi aici, eu si Jacques. El imi va fi aratat locul, imi va fi spus ce i-a placut cel mai mult, unde a crescut, unde a vanat prima data, iar eu l-as fi urmat cuminte, constienta fiind ca as fi fost o intrusa in lumea aceasta perfecta a lui. Acum sunt singura aici, el nu este cu mine, iar eu trebuie sa fac tot posibilul sa il salvez. Din cauza mea a disparut, din cauza mea el este in pericol acum si singura sansa este ca ai lui sa ma ajute sa intru in cealalta dimensiune.
In jurul meu orasul ma apasa si ma agaseaza. Sunt un demon ratat pe fieful unui puternic clan de vampiri. Ar trebui ca ei sa ma atace, sa imi spuna ca nu am ce cauta in locul lor sacru, nu am de ce sa le invadez viata, insa ei ma privesc ca si cand as fi o turista intr-o metropola mult prea populata. Oare stiu cine sunt? Oare stiu ca din cauza ca m-a iubit pe mine, unul dintre ai lor este in pericol de moarte? Probabil ca nu, altfel sangele meu ar pata caldaramul lor imaculat.
Ma uit in jur. Daca tot sunt in orasul lor sacru macar sa imi caltesc ochii cu privelistea. Totul imi aduce aminte de el, totul i se potriveste lui… Of, Jacques, trebuia sa fii cu mine acum. Cladirile sunt marcate de un puternic aer renascentist care pare sa domine si felul in care vampirii sunt imbracati. Din loc in loc, cateva petice de culoare dau stralucire orasului… sunt gradini cu niste plante pe care nu le-am mai vazut niciodata.Lupi puternici si felina maiestoase iau locul animalelor din orasele umane. Vad chiar si Copacul Mortii, cel de care mi-a spus Jacques sa ma feresc intrucat ucide sufletul victimelor sale. La prima vedere ai spune ca totul este defapt un oras uman, daca nu ar fi toate ciudateniile lui, zidurile masive de piatra care inconjoara totul si plasa de energie care ii tine la departare pe cei care nu sunt la fel ca ei. Acea plasa m-a facut sa ma intreb daca voi reusi oare sa pasesc in acest oras.
O figura se desprinde din multime si incepe sa se apropie de mine. Suspinul imi ramane in gat cand il vad caci seamana izbitor cu Jacques… acelasi par lung, prins in coada, aceiasi ochi de smarald. Singura diferenta este cicatricea care ii brazdeza chipul. Se strijina de o casa la cativa pasi de mine.
“Tu trebuie sa fii Cassandra… te-am asteptat. Familia stia ca trebuie sa vii. Jacques ne-a spus sa avem grija de tine.” Suspinul acela mi-a parasit buzele si s-a transformat intr-un hohot care m-a invaluit intr-o imbratisare intunecata. Era numai vina mea… Jacques…

 

Castigatoare este Niahara, felicitari! Te rog sa imi trimiti datele tale prin adresa de mail: bookscorner85 @ yahoo . com.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Castigator EVERNIGHT

  1. felicitari Niahara! frumoasa compunerea..

  2. Ana zice:

    Felicitari si sa scrii o recenzie dupa ce citesti cartea

  3. Simona Husaru zice:

    Felicitari Niahara 😀 Foarte frumoasa compunerea.

Lasă un răspuns

