Tradari de Lili St. Crow – recenzie

Sinopsis:

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

Sărmana Dru… Părinţii ei au dispărut cu multă vreme în urmă. Graves, prietenul ei cel mai bun (şi singurul!), a fost muşcat de un vârcolac. Şi tocmai a aflat că sângele care îi circulă şi ei prin vene nu este în totalitate uman. Christophe, misteriosul şi chipeşul ei salvator, o ţine ascunsă la o şcoală secretă pentru djamphiri şi vârcolaci adolescenţi. O problemă ar fi că Dru este singura fată de acolo. Vestea proastă: instinctul ucigaş îi spune că unul dintre colegi vrea să o vadă moartă.

Cu toţi ochii aţintiţi asupra ta, să descoperi un trădător în Ordin nu e tocmai un lucru care poate rămâne fără urmări…

Recenzie:

Sincer nu prea am ce sa va spun despre acest volum.Primul mi-a placut destul de mult, a fost ceva nou pentru faptul ca eroina stia deja de puterile ei si de lumea care o inconjoara, pacat ca acest volum m-a dezamagit. Am inceput sa citesc din el in iarna si l-am lasat balta, iar acum cateva zile am zis sa o termin, dar nu am pareri deloc bune despre carte. Nu m-a impresionat cu nimic, uneori a fost plictisitoare prin faptul ca descrierile au fost prezente din abundenta.

Desigur, aceasta este doar parerea mea, poate voua va place seria sau daca inca nu ati citit-o, nu va descurajati poate voua o sa va placa.

Rating:

2/5

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Tradari de Lili St. Crow – recenzie

  1. ok, alta carte pe care n-am citit-o..se pare ca am multe carti lipsa in biblioteca.

  2. Ana zice:

    Am citit-o si eu, si am fost mai darnica 3-3,5 🙂

  3. Shadowbooks zice:

    Eu incep primul volum maine

Lasă un răspuns

