Leapsa

Am primit o lepsa de aici.

Iata raspunsurile mele:

1. Din ce an ati inceput sa cititi fantasy si care a fost prima carte de acest gen citita?
Din 2008-2009 (nu mai stiu exat), am citit Morti pana la Apus,Vampirii sudului.

2.Ultima carte castigata la un concurs

Pretty in black de  Rae Haehton (castigata pe bloguli Biancai)

3.Ultima carte cumparata:
Club V de Kate Brian

4.Citatul preferat:

Hmmm, cred ca acesta:

Inimile frante-si cer birul cumplit.

Menta va tamadui sufletul zbrobit.

Catre o noua viata zeita te indreapta:

Mergi si cauta-ti o dragoste adevarata!

5.Autoarea/autorul preferat/a?
Rachel Caine

6.Personajul preferat din orice carte:
Hmmmm ar fi Claire din Vampirii din Morganville si Schuyler din Sange Albastru

7.Prima recenzie facuta vreodata:
Casa de sticla, Vampirii din Morganville

Leapsa isi continua calatoria la:

Adriyann

Umbra Dragostei

Bianca2b

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Leapsa

  1. Giddusadik zice:

    Frumoasa leapsa!

    P.S. Organizez un concurs pe blogul meu:http://inabookshelf.wordpress.com/2012/04/11/concurs-de-primavara/

    Poate vrei sa participi 🙂

  2. Pingback: Leapșaaaaaaaaaaa! « Lost in a bookshelf

  3. Pingback: Leapsa 7 « Adriyann's adventures in BookWorld

  4. frumoase raspunsurile, mi-a placut citatul tau…ai primit cumva mailul meu?

  5. Teo zice:

    Draguta leapsa, imi place citatul.

Lasă un răspuns

