Castigator Blogerul lunii

Au fost destul de apropiate comentariile, dar avem din fericire o castigatoare: Giorgiana Turcu cu 72 de comentarii, urmata de Ungureanu Oana cu 58 de comentarii si Carla cu 47. [comentariile au fost numarate de catre wordpress] Giorgiana te rog sa imi trimiti datele prin mail.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Castigator Blogerul lunii

  1. Andrei, in conditiile in care nu aveam voie decat un comentariu si doar la anumite postari de unde s-a facut diferentierea?

    • andreidanyels01 zice:

      Eu nu am spus ca aveti voie doar un comentariu la fiecare postare, am spus ca nu sunt admise comentariile duble pe care le-am sters in mare parte.

  2. yey, merci mult, e primul concurs de comentarii care-l castig..iti trimit datele imediat

  3. Carla♥ zice:

    Ma rog nu mai conteaza..Pana la urma oricum un castigator era..Asta e..Felicitari Georgiana!

Lasă un răspuns

