Concurs Evernight de Claudia Gray

Nu am mai organizat demult un concurs in cadrul caruia trebuie sa alcatuiti o scurta compunere/text, iar azi am o idee super trasnita.

Pentru a castiga cartea Evernight de Claudia Gray trebuie sa realizati o mica compunere (10-15 randuri) cu tema: O zi in orasului vampirilor. Creati cele mai interesante si neobisnuite compuneri, iar cea mai interesanta va fi premiata cu un exemplar din cartea Evernight de Claudia Gray, recenzia cartii o puteti citi aici.

Compunerile va rog sa le trimiteti pana pe data de 30 aprilie la adresa bookscorner85 @ yahoo . com, iar mailul sa aiba titlul: Pentru concurs Evernight si numele vostru.

Succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Concurs Evernight de Claudia Gray

  1. of, nu-mi plac deloc concursurile cu tema de creatie…n-am talent de loc…bafta tuturor, desi cartea chiar imi face cu ochiul

  2. Flori zice:

    Supeeer! Mie imi plac concursurile de genul asta, la cele cu tragere la sorti chiar nu am niciodata noroc :))

  3. alexxaa zice:

    Imi place tema concursului. Ma inscriu si eu 😀

  4. Alecsa All zice:

    Imi place tema. Ma inscriu si eu 😀

  5. Bafta tuturor! Eu am deja cartea asa ca sunt curioasa sa vad ce va trece prin minte!

  6. Niahara zice:

    Imi place mult ideea 🙂 Voi participa si eu.

  7. Carla♥ zice:

    Hmm..o tema care iti da de gandit..probabil voi participa..:D

  8. Poate voi participa si eu, sa vad cum stau cu imaginatia:))

  9. Ana zice:

    Imi plac concursurile de compuneri. Compunerea castigatoare o vei alege tu sau cititorii?

Lasă un răspuns

