Saptamana altfel – Targ Leda

Azi am organizat in scoala un mic „targ” Leda unde toata lumea s-a distrat si a castigat carti. Iata si pozele:

(Imi cer scuze pentru ca nu sunt clare pozele, sunt facute cu telefonul)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Saptamana altfel – Targ Leda

  1. foarte frumos..imi place ideea asta cu sapatamana altfel la scoala…ar fi super sa fie asa mereu, nu?

  2. Foarte dragut, ar fi fost interesant sa existe macar in fiecare oras vreo scoala sau vreun liceu in care sa se faca asa ceva 🙂

  3. Carla♥ zice:

    iuu ce fain..:X..targ Leda..Din pacate la noi in scoala nu sunt prea multi cititori a acestei editurai..Si nu putem face un targ cu 5 persoane:))

  4. Alecsa All zice:

    Super! Este bine ca mai sunt si altii interesati de citit. Mi-a placut ideea ta cu concursul. 🙂 Daca ar fi si pe la noi chestii de genul asta. Eu in schimb la scoala joc remi si carti :))

  5. eowyn94 zice:

    imi pare rau pentru poze andrei, dar nici cum nu reuseam sa gasesc un unghi in care sa vina bine lumina..una peste alta a fost minunat:x si si boboceii nostri s-au distrat:)

Lasă un răspuns

