Mega Concurs De Primavara

Nu cred ca am mai adunat vreodata atat de multe carti de la Leda si am decis sa organizez un mega concurs cu noile aparitii ale editurii. Sa vedem ce carti avem de dat: Orasul de sticla de Cassandra Claire, Printul mecanic de Cassandra Claire, Blestemul focului de Chloe Neill, Rapirea de Liz Braswel, Elixirul vietii de Kenneth Oppel, Taine de sucub de Richelle Mead, Stingerea de Rachel Caine, Nascuta la miezul noptii de C.C. Hunter.

Perioada de desfasurare: 1-29 aprilie 2012.

Se vor face si extrageri intermediare si anume:

-pe data de 7 aprilie vom extrage castigatorul a pachetului de carti, Nascuta la miezul noptii si Stingerea

-pe data de 20 aprilie vom extrage castigatorul pachetului de carti, Elixirul vietii si Blestemul focului

-pe data de 29 aprilie, ultima extragere, vom avea doi castigatori respectiv, 2 pachete: Taine si Sucub si Rapirea si al doilea pachet Printul mecanic si Orasul de sticla.

Inscrierea se face printr-un mail la adresa bookscorner85 @ yahoo.com care sa contina numele vostru si raspunsul la intrebarea Ce editura sponsorizeaza acest concurs?

Succes!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 de răspunsuri la Mega Concurs De Primavara

  1. Alecsa All zice:

    Woow cate carti. 🙂
    I’m in!

  2. Elena Zaharia zice:

    Dar cum se procedeaza? Alegem noi ce pachet dorim?

  3. Niahara zice:

    Super 😀 Voi participa si eu 🙂

  4. Ma bucur ca am descoperit acest blog, care este foarte interesant 🙂 Felicitari si succes in continuare cu blogul. Voi participa si eu la mega concurs.Cine stie… 🙂

  5. mie-mi face cu ochiul Orasul oaselor…trimit si eu mail, multumim

  6. Carla♥ zice:

    WOW..Cate carti!!.am ramas cu gura cascata sincer,,:))

  7. Dragut, insa eu le am pe toate 🙂 Succes celor care vor participa!

  8. ioana alexandra zice:

    ce norocoasa esti, Oana!!
    particip si eu:) multumim pentru conucrs!

  9. Larisa M zice:

    Putem participa pentru un singur pachet?

  10. Carla♥ zice:

    Ce fain ca le ai pe toate Oana:X

  11. Pingback: Prima Extragere – Nascuta la miezul noptii si Stingerea « Books Corner

  12. Timea zice:

    Multumim pentru concurs! Si succes tuturor!

  13. Super concursul, iar premiile… pe masura. 😀 Multumim si succes tuturor!:)

  14. Ana zice:

    Succes participantilor!

  15. stephany007 zice:

    Eu imi doresc muuuuult de tot cartea Rapirea ! O vreau ! O vreau ! O Vreau !!! Mai ales ca am primul volum, si parca nu ma indur sa dau 30 lei sau cam atat sa-mi iau cartea 😦

  16. nicusor zice:

    Pentru a 3-a extragere trebuie sa mai trimitem inca o data mail sau se contorizeaza cele trimise anterior ?

  17. stephany007 zice:

    Cand se afiseaza castigatorii ?

  18. monika96 zice:

    Cand postezi ultimii castigatori? Sau i-ai postat deja?

Lasă un răspuns

