Bloody Valentine de Melissa de la Cruz

Sinopsis:

Cei cu Sânge Albastru au puteri care merg dincolo de înţelegerea umană. Dar atunci când vine vorba de dragoste, nimeni, nici chiar aceşti vampiri nemuritori, nu deţin un control deplin.
În Bloody Valentine — Trei poveşti de iubire, trei cupluri îşi împărtăşesc dragostea şi trăiesc momente fericite împreună, indiferent că sunt atotputernici vampiri sau fiinţe cu Sânge Roşu: o tânără vrăjitoare vindecă inima frântă a lui Oliver, Allegra se îndrăgosteşte de o fiinţă umană, iar Schuyler şi Jack îşi unesc destinele într-o nuntă ca-n poveşti.
Romantism, senzualitate, speranţă, iubiri interzise, pasiuni care înving timpul, dar şi trădări, comploturi, mister!
Pregătiţi-vă să fiţi iremediabil cuceriţi!

Recenzie:

Am terminat cartea in cateva ore, ceea ce mi-a parut foarte rau. Cartea cuprinde trei povestiri care ii au ca protagonisti pe Oliver apoi pe Allegra si in final pe Schuyler si Jack. In prima povestire, Oliver isi gaseste linistea langa o chelnerita, incercand sa uite de Schuyler. Cea de-a doua povestire se centreaza in jurul Allegrei la varsta de 15 ani cand se indragosteste de o fiinta umana in ciuda iubirii care ii este daruita de catre Chrales, fratele ei. Ultima poveste este, dupa parerea mea ceea mai elborata si plina de actiune, aceasta centrandu-se in jurul celor doi indragostiti, Schulyer si Jack. Asa cum banuiesc ca ati anticipat, toate povestile din acest volum sunt cu happy-end si ne fac sa ne dorim sa citim car mai mult aventuri ale celor cu Sange Albastru.

In concluzie, daca inca nu aveti pe lista voastra de lectura seria Sange Albastru, va sfatuiesc sa o adaugati cat mai rapid, e un must-read din lumea fantasy.

Punctaj:

4/5

Citat:

Inimile frante-si cer birul cumplit.

Menta va tamadui sufletul zbrobit.

Catre o noua viata zeita te indreapta:

Mergi si cauta-ti o dragoste adevarata!

Comanda:

Comanda acum cartea  la doar 10.9 lei. Click aici!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Bloody Valentine de Melissa de la Cruz

  1. o serie care mi-a placut , cel putin ce am citit pana acum, adica vol1-3, din pacate am ratat acest volum, poate-l voi comanda..

  2. Foarte interesanta recenzia
    🙂 Eu am ratat Bloody Valentine, dar sper sa o gasesc in curand

  3. Alecsa All zice:

    Desi am citit doar primul volum al seriei, chiar mi-a placut cartea ❤

  4. Carla♥ zice:

    Si eu am citit primul volum..mi-as dorii si cel de al doilea:D

  5. Carla♥ zice:

    Up..Nu stiu de ce aveam impresia ca ,comentez la postul cu rapirea,,:))..referitor la acest post..mi-am achizitionat si eu carte cu revista bravo,si mi-a placut foarte mult:D

Lasă un răspuns

