Cartea saptamanii

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cartea saptamanii

  1. ehei, pe asta o am…dar sunt super ofetele de la leda

  2. Carla♥ zice:

    e foarte faina cartea..imi place mult sara shaperd:X

  3. bookaholiic zice:

    Ihiii:x cred ca mi-o iau si eu

  4. Iiiii:x cred ca mi-o iau si eu

  5. Alecsa All zice:

    Ehh…eu o am deja, dar este o promotie foarte buna pentru cei ce nu au cumparat inca primul volum.

Lasă un răspuns

