Incredibil!

Asa cum am proltims data trecuta , voi scrie despre vol.4 din Micutele mincinoase de Sara Shepard, o carte, in opinia mea,extrem de interesanta si presarata cu suspans.

Ultima data cand le-am parasit pe micutele noastre mincinoase, Aria, Emily, Spencer si Hanna, aveau o mare problema.  A. o lovise cu masina pe Hanna, care, coincidenta sau nu, realizase cine e hartuitorul lor. Dar ce a determinat-o pe Hanna sa realizeze dint-o data adevarul? Pai, fetele cel putin vor mai trebui sa astepte pana sa afle, deoarece Hanna isi pierde o parte din amintirile legate de zilele dinaintea accidentului.

Emily e trimisa in Iowa de parintii ei, deoarece nu a fost o ” fata cuminte”.Aici ea se vede nevoita sa locuiasca cu matusa si unchiul ei, doua persoane extrem de conservatoare si cu verisorii  ei, care se dovedesc a nu fi ceea ce par cu adevarat. Profesorul sexy de literatura, si de altfel iubitul Ariei, ajunge dupa gratii…ups,… din cauza ei. Le afecteaza acest „amanunt” minor relatia?

Intre timp sa aruncam un ochi si la Spencer. Am si uitat, ea e ocupata cu Orhideea de aur, un prestigios concurs pe care normal ca ar vrea sa-l castige…Dar cu ce pret?…Oare eseul surorii ei a fost chiar asa de bun? Si stai putin? Nu si-a amintit ea ceva legat de Ali si noaptea mortii ei?

Cat despre Hanna nici nu mai zic. Pierderea memorie, Mona care incearca sa-i recastige prietenia si tipul dragut si grijuliu dar complet nepopular..off…cum vrei sa-ti amintesti cine e A. in asemenea conditii?P.S, shhht….stiu cine e A. si veti afla si voi in curand…

Si desi cu asta ar fi trebuit sa incep, o fac acum pe final, pt ca simt ca asa e normal din partea mea. Multumesc Andrei si Mara pentru ca m-ati incurajat sa scriu in continuare, si de asemenea va multumesc si celor ce ati comentat posturile si ati zis ca facem treaba buna.

Data viitoare: Vampirii din Morganville.Pana atunci astept sa ne  impartasiti ultimele voastre lecturi sau eventual ce v-ati dori sa cititi in viitor….

Bye-bye ( alex)

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Incredibil!

  1. Hm, interesant.
    EU nu am restul volumelor, desi le-as vrea foarte tare.
    In viitor.. trebuie sa citesc Instrumente Mortale 2 si 3, Uratii, DIvergent, Blestemul Focului, Elixirul Vietii, Rapirea, Ingerul Mecanic :))) multe..

  2. Carla♥ zice:

    Draguta seria..Dar inca nu m-am apucat de ea..Si serialul imi place.Mai ales ca acuma s-a terminat sez 2 super taree:>:X:X!

  3. Amy zice:

    Abia aștept să aflu și eu identitatea lui -A din cărți. 🙂
    Bine că am stat departe de spoilere. :))

  4. hei, noi tit multumim ca n-ai renuntat, mei mi-ar fi parut foarte rau…si in legatura cu cartea ,,,este inca una din biblioteca mea care asteapta la rand s-o citesc..

  5. Alecsa All zice:

    ufff..inca o carte pe lista :)) Vampirii din Morganville..abia astept. Iubesc seria aia! ❤

Lasă un răspuns

