Jurnalul unui pustii, filmul – recenzie

Sinopsis:

Bazat pe cel mai bine vandut roman ilustrat, „Jurnalul unui neindemanatic”, de Jeff Kinney, filmul urmareste aventurile elevului mai sus numit, Greg Heffley, pe parcursul unui an de invatamant, in care se confrunta cu toate greutatile si umilintele la care poate fi supus datorita varstei si rautatii colegilor sai, visand la momentul sau de glorie. Toate intamplarile au o nota comica, specifica circumstantelor in care se invarte micul Greg, acesta fiind expert in a-si scoate parintii din minti cu fiecare ocazie. Totodata, pentru Greg Heffley, scoala este cea mai proasta idee inventata vreodata; este locul echipat cu sute de cretini, batausi, taranoi si alte specimene demne de dispret, iar pentru a supravietui acestui chin fara sfarsit are nevoie de o organizare fara cusur (… care de cele mai multe ori provoaca haos). Bineinteles, pentru a putea face fata provocarilor, totul este scris intr-un jurnal.

Parerea mea:

Am terminat cartea si nu aveam ce face, stiam de film asa ca l-am descarcat si am inceput sa ma uit.  Filmul repsecta e mare parte din intamplarile din carte, dar mai sper final parca se desprinde de roman si sunt incluse scene diferite, dar la fel de amuzante. A fost interesant, actorii mi-au placut, este tipicul film pentru copii despre cum se devii popular, totusi ii acord un punctaj putin mai mic decat cartii pentru simplul fapt ca cititind cartea a fost mult mai amuzant decat vizionarea filmului.

Punctaj:

3.5/5

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Jurnalul unui pustii, filmul – recenzie

  1. Mda.. pare ok cand nu ai ce face :-?? in ultimul timp, insa, am senzatia ca nu mai pot pierde timpul aiurea.
    Poate o sa ma uit la el in vacanta de primavara

  2. Carla♥ zice:

    Da.Probabil il voi vedea de curand filmul.Cartea nu prea as vrea sa o citesc.Am altceva mai bun de citit:D

  3. serios, exista si un film….

  4. Alecsa All zice:

    Cred ca voi vedea filmul, pare chiar interesant 🙂

  5. Giddusadik zice:

    Am vazut putin din film si trailer-ul, este destul de amuzant, dar mi se pare ca cartea bate filmul de data asta.

Lasă un răspuns

