Jurnalul unui pusti de Jeff Kinney – recenzie

Sinopsis:

In primul volum al seriei care a făcut ravagii în rândurile pieţei editoriale pentru copii, protagonistul, Greg Heffley, elev de şcoală generală, are de înfruntat mai toate problemele specifice vârstei: popularitatea în faţa colegilor, eternele fâstâciri în faţa fetelor, pofta de joc mult mai mare decât pofta de lecţii. Plină de umor şi de poante presărate la fiecare rând, desenată impecabil şi perfect potrivită universului puştilor, ediţia românească a Jurnalului unui puşti, aflată deja la al doila tiraj, îi va convinge până şi pe cei mai leneşi copii că lectura nu este deloc o activitate plictisitoare.

Recenzie:

Cartea asta a asteptat destul de mult timp in biblioteca pentru a fi citita. Ieri mi-am luat inima in dinti si am inceput-o, si nu ma puteam opri, paginile o luau la goana si dupa putin timp am ajuns la ultima pagina. Pacat! Ideea cartii e originala si foarte interesanta menita sa atraga atentia atat copiilor, dar si adultilor care sigur sa vor distra cand vor citi intamplarile lui Greg si a prietenilor lui! Mai stati pe ganduri? Mergeti sa cumparati cartea, o sa va distrati pe cinste!

Punctaj:

4/5

Citat:

Dupa cum spuneam , intr-o buna zi voi fi celebru, dar deocamdata sunt prins la scoala generala, cu niste fraieri.

Comanda:

Comanda acum cartea de pe site-ul Libris.ro  la doar 26.9 lei. Click aici!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Jurnalul unui pusti de Jeff Kinney – recenzie

  1. Pare draguta 🙂 dar cam copilaroasa :))
    Nu stiu daca as citi-o, poate doar pentru amuzament

  2. Carla♥ zice:

    Nu mi se pare genul de carte care mi-ar placea.Totusi pare destul de amuzanta cartea:D

  3. ei, se pare ca si eu am trecut de multisor de varsta pt. care se adreseaza aceasta carte, dar pentru cei la varsta adolescentei, pare amuzanta

  4. Alecsa All zice:

    Sincer nu am citit nici cartea, nu am vazut nici filmul, am vrut de cateva ori sa mi-o cumpar, dar de fiecare data ma razgandeam. Poate voi ajunge si eu sa o citesc pana la urma 😀

  5. Giddusadik zice:

    Si eu am citit cartea si mi-a placut la nebunie! Este foarte amuzanta, am ras cu lacrimi la fiecare pagina 😀

  6. Katherine zice:

    Ador citatul. Ma defineste

Lasă un răspuns

