The hunger games

Mai sunt doar 7 zile pana la marea premiera la cel mai asteptat film al primaverii, Jocurile foamei. Am avut noroc si am gasit bilete la avanpremiera de la miezul noptii, voi cand mergeti sa vedeti filmul?

Într-un viitor postapocaliptic, peste ruinele unui continent cunoscut odată ca America de Nord se întinde naţiunea Panem. Ca simbol al puterii Capitoliului asupra celor douăsprezece districte conduse cu o mână de fier, în fiecare an este organizat un concurs sadic şi sângeros – Jocurile Foamei. Douăzeci şi patru de adolescenţi sunt răpiţi de lângă familiile lor şi aruncaţi în luptă pe viaţă şi pe moarte, televizată şi urmărită cu frenezie. Doar unul dintre ei se va întoarce acasă faimos, bogat şi… viu. Cine va câştiga cursa nebună pentru supravieţuire?

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la The hunger games

  1. eu fac programare pt. sambata, sa fiu mai relaxata, nu dupa servici…cred ca e super, dar nu era la 12 noaptea avantpremiera?

  2. Chiar asa?:(( Vreau si eu la fiiilm :(( si nu stiu daca la noi la cinema il vor aduce.

  3. Carla♥ zice:

    Eu pentru sambata imi voi lua bilet.O sa fie bataie mare la premiera.Si totusi mai pot rezista o zi daca tot am asteptat atata timp:))

  4. Alecsa All zice:

    Uff..la mine in oras nu este cinema…deci nu am cum sa il vad vineri…

  5. Giddusadik zice:

    Pare foarte interesant filmul, poate ma duc si eu sa il vad … 🙂

Lasă un răspuns

