The muppets 2011 – recenzie

Sinopsis:

Muppets, cea mai amuzantă familie de păpuşi din istorie, se reuneşte pe marile ecrane în „Păpuşile Muppets”. Noua aventură începe cu Walter şi Gary, doi fani împătimiţi ai păpuşilor Muppets, care pleacă în vacanţă în Los Angeles, iar călătoria lor include şi o vizită la studiourile în care s-au făcut cunoscuţi idolii lor. Atunci când află că un magnat al petrolului (Tex Richman) vrea să demoleze vechiul teatru, Walter şi Gary îl caută pe Kermit.

Parerea mea:

In sfarsit am reusit sa vad si eu acest film. E o comedie extrem de amuzanta cu celebrele papusi Muppets  care de aceasta data trebuie sa se reuneasca pentru a recupera vechiul teatru in care tineau spectacolele. Pentru acest lucru, ei trebuie sa puna in scena un show de 2 ore pentru a strange 10 milioane de dolari. Melodiile cantate de protagonisti sunt extrem de bine alese si foarte amuzante. De asemenea am ramas uimit cand a aparut in film actorul Jim Parrson, Sheldon din serialul Big Bang Theory, care a interpretat un persoanaj episodic. Per ansamblu, a fost un film farte amuzant care il recmand sa il vedeti.

Punctaj:

4/5

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la The muppets 2011 – recenzie

  1. Oana B. zice:

    Mie mi-a placut filmul :)) cred ca am ajuns sa il vad dintr-o prostie :)) dar na’.. nici exceptional nu a fost

  2. un film perfect pt. a-l vedea cu fetita mea…ce ne mai distram noi cu Muppets pe vremuri

  3. Maria. zice:

    daca eram pe la varsta de 10-11 ani puteam sa zic ca a fost minunat, dar acum pot zice doar ca mi- placut dar nu a fost nici pe aproape de preferatele mele:d

  4. Katherine zice:

    Nu am vazut filmul, dar sigur o sa il pun in program pe la vara

  5. Carla♥ zice:

    Filmul nu imi starneste prea mult interesul.Am vazut trailerul si nu imi pare cine stie ce.Eu abea astept sa apara Jocurile Foamei:X

  6. Katherine zice:

    Seamana putin cu Alvin si veveritele…animatie.

  7. Giddusadik zice:

    Pare destul de amuzant filmul. Poate il voi viziona si eu…:)

  8. Alecsa All zice:

    Nu am vazut filmul inca..dar parcaa ma tenteaza. Poate imi fac timp maine 🙂

Lasă un răspuns

