Precomanda Chimie perfecta + Fragment carte

Fragment carte

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Precomanda Chimie perfecta + Fragment carte

  1. Izabela zice:

    ador fragmentul..abia astept sa citesc toata cartea:D

  2. Oana B. zice:

    Vaiiii ;x geniala carte.
    Abia astept sa mi-o iau

  3. toata lumea spune ca e geniala..nu-mi ramane decat s-o precomand si eu, nu? eun gand care ma” gadila” de zor….

  4. Maria. zice:

    sunt curioasa, a aparut si in librarii?:-?

  5. Katherine zice:

    interesanta cartea dar am altele pe lista

  6. Carla♥ zice:

    Fragmentul m-a facut sa imi dores cartea.Trebuie sa ma gandesc repede daca o voi precomanda.Deoarece nu sunt chiar atat de sigura:-??.

  7. Katherine zice:

    Tocmai acum am citit fragmentul si pot sa spun ca sigur imi voi cumpara cartea. Nu stiu daca in urmatoarea perioada…

  8. Giddusadik zice:

    Ahh, cat am asteptat cartea aceasta! De abia astept sa o citesc!

  9. Carla♥ zice:

    Da..Pot spune ca si eu m-am hotarat:X

  10. Alecsa All zice:

    Adoor cartea asta..de fapt ador intreaga serie. Am citit-o in engleza anul trecut si mi-a placut la nebunie. Abia astept sa o citesc si in romana. ❤

Lasă un răspuns

