Cartea saptamanii

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Cartea saptamanii

  1. Oana B. zice:

    Interesanta ideea celor de la Leda.. dar, totusi, astept o carte care sa ma intereseze cu adevarat

  2. Maria. zice:

    exact ca si oana, aveam mai mari asteptari de la editura.dar nu conteaza, o sa se bucure o majoritate buna de cititrori:)

  3. da, si eu doresc o carte mai buna, dupa cele 4 volume nu mi-au placut continuarile

  4. Katherine zice:

    Cat am asteptat o asemenea reducere la seria asta..si tocmai acum apare dupa ce mi`am cumparat`o
    Totusi din ciclul Intoarcea cel mai mult mi`a placut Suflete umbra.
    Primul si ultimul volum -prea multa descriere

  5. Carla♥ zice:

    Este o reducere excelenta pentru cei care au seria.Eu nu o am.Dar probabil o voi incepe curand:d

  6. Katherine zice:

    Cei de la Leda ne surprind cu reduceri si carti noi.

  7. Giddusadik zice:

    Chiar ma gandeam ce carte va fi la reducere saptamana aceasta. Multumim Leda!

  8. Giddusadik zice:

    Puteti, va rog, vota pentru mine aici: http://sabinna.wordpress.com/2012/03/12/concurs-carti-leda-votarea/

    La poll-ul pentru cartea Divergent, votati Nadia Ugeily. Multumesc mult!

  9. Maria zice:

    Foarte buna reducerea si o ocazie buna pentru cei care inca nu au citit-o.

  10. Alecsa All zice:

    Interesanta ideea..dar eu am cam renuntat la seria asta ..

Lasă un răspuns

