Frenezia de Francesca Lia Block – recenzie

Când a împlinit treisprezece ani, lui Liv i s-a întâmplat ceva care i-a schimbat complet viaţa. Din acest moment, se simte pierdută…nu se mai regăseşte în nimic. Singurele clipe în care este cu adevărat ea însăşi sunt cele petrecute alături de prietenul ei, Corey, în pădurea din jurul oraşului în care cei doi locuiesc. Dar lucrurile continuă să se complice: în pădure, Liv este urmărită de o femeie misterioasă, un grup de băieţi ciudaţi o pândesc… şi tot aici află de blestemul ce pare că o va bântui pentru totdeauna.
Blestemul care, cu patru ani în urmă, i-a provocat FRENEZIA. Şi care i-o poate provoca din nou, cât de curând…

Cartea reprezinta o lectura extrem de lejera, potrivita pentru o dupa-masa cand nu aveti ce face. Desi pare un subiect, banal cartea reuseste sa trateze o serie de teme legate de viata de zi cu zi. Intoleranta parintilor lui Liv fata de iubitul ei de culoare, Corey; probleme de familie pe care le are Liv, tatal care deseori este beat si o loveste; problema persoanelor gay care nu sunt acceptate de societate, si ajung sa intre in depresie si apoi sa se sinucida. Aceste teme sunt dezbatute alaturi de povestea principala e eroinei, Olivia care se confrunta cu Frenezia, care i-a fost provocata de greselile din trecut ale mamei. Acum Liv este o fata varloc si trebuie sa infrunte erorile trecutului. Ce mi-a placut in mod deosebit este finalul cartii, trecerea de la prezentul lui Liv pana in momentul in care s-a nascut a fost foarte interesanta si totodata originala.

Punctaj:

3.5/5

Citat:

Da,Corey. Sunt varcolac. Mi-e sete de sange de om si alerg toara noaptea cu o haita de sapte masculi. As putea sa te omor daca as vrea. Turbarea traieste in mine, asteptand sa tasneasca sub forma unui monstru.

Comanda:

Comanda acum cartea de la Editura Corinteens la doar 34.9 lei. Click aici!

Despre autor:

Câştigătoare a prestigiosului premiu „Margaret A. Edwards”, este autoarea a numeroase bestselleruri, printre care seria Dangerous Angels, colecţia de poveşti Blood Roses, volumul de poezii How to (Un)Cage a Girl, romanul The Waters & The Wild, nuvela ilustrată House of Dolls şi romanul gotic de dragoste, cu vampiri, Pretty Dead. Operele ei sunt publicate în toată lumea.
O poţi vizita online la adresa www.francescaliablock.com

4 răspunsuri la Frenezia de Francesca Lia Block – recenzie

1. recenzia ta face cartea sa fie interesnta..sper sa ajung sa o citesc si eu in curand