the end ( part 1)

hey dragilor….uitandu-ma asa la numarul de commenturi pe care le-am avut si andrei si eu la ultimele cateva posturi am ajuns la concluzia ca nu are rost sa mai continui sa scriu pe blog..

Ma folosesc de ocazia asta pt a-i multumi lui Andrei ca mi-a dat sansa de a scrie pe blog, de a citi toate acele carti minunate de la editura Leda, ca m-a introdus in aceasta lume fascinanta a fanteziei ( si sincer voi continua sa le citesc in continuare).Voi mai face o ulima postare despre vol.4 din Micutele Mincinoase :” Incredibil” pentru a va impartasi pentru ultima oara experienta prin care am trait-o citind o carte.Imi pare rau ca am ajuns la aceasta decizie dar m-a deranjat sincer, ca nu atat eu, cat andrei, care depune extrem de mult efort cu acest blog, nu are nici macar un comentariu la ultimele postari, sau daca sunt sunt foarte putine… . Daca v-a ramane asa in continuare atunci eu voi renunta la a mai face postari.

Chiar sper ca lucrurile se vor schimba…..(alex)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la the end ( part 1)

  1. Cristina zice:

    Din punctul meu de vedere, nu ar trebui sa iei o decizie asa de drastica. Deoarece sunt multi cei care nu comenteaza la postari si doar le citesc, asta nu insemana ca nu apreciem ceea ce faceti sau ca ati depus efortul degeaba. Eu sper sa nu se ajunga aici, deoarece faci o treaba buna si iti apreciez munca.

  2. mie mi-a placut blogul,zilele astea l-am descoperit…nu cred ca trebuie sa incetati sa scrieti:)

Lasă un răspuns

