6! Vine curierul!

Sa incepem…

Am primit prima carte comandata de pe Bookdepository, Dark Visions de L.J.Smith:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi-am cumparat: Bloody Valentine cu revista Bravo, Dracula (in limba engleza), Craciunul lui Poirot de Agatha Christie, Lolita, Cartea timpului:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De la Leda am primit mult asteptatele carti:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la 6! Vine curierul!

  1. Sookie zice:

    Si eu imi doresc de foarte mult timp sa citesc „Lolita” si ma iau tot cu altele….am citit in schimb „Dracula”…uh! Foarte buna cartea! Recomand tuturor iubitorilor de carti cu vampiri sa o citeasca. e un „must have” 😉

  2. eowyn94 zice:

    ioi…nu mai am rabdare…doar un weekend ma mai desparte de vamipirii din morganville:x

  3. mikaella15 zice:

    Cum lucreaza cei de la bookdepository?

Lasă un răspuns

