Mai multe ganduri…intr-un singur post!

Hmm am zis sa va las un post scris 100% de mine despre ce am mai citit, ce urmeaza sa citesc si altelele. Uneori ma intreb de ce ziua are atat de putine ore? Ajung acasa aproape dupa-masa, abia apuc sa imi fac temele si de citit nimic:( e super trist cand astept sa citesti o gramada de carti si trebuie sa te limitezi la maxim 10 pagini seara si alea citindu-le mai mult dormind. Saptamana trecuta, vineri, am primit prima carte comandata de pe Book Depository si anume, Dark Visions de L.J.Smith si bineinteles m-am apucat de ea. Am ajuns la pagina 100 si pot sa spun e e foarte interesanta, e stilul lui Smith de a scrie o poveste captivanta. Tot la capitolul citit am ramas doar cu cateva pagini citite din Uratii care mi-a placut extrem de mult si vreau sa o reiau cat mai curand. Totodata astept sa primesc odata Stingerea care vreau sa o devorez…dar cine stie cand (Off!!!! Scoala asta). Azi la info am intrat pe site-ul Leda si m-am apucat sa citesc fragmente din Blestemul focului…e bestiala abia astept sa apara. Abia astept weekend-ul sa recuperez, desi saptamana asta am si olimpiada de Romana of,of :((. Lasa ca trecem si peste asta si ne gandim la faptul ca nu mai e mult pana la mult asteptata vacanta de Paste (2 saptamana in care voi putea sa citesc cat mai multe carti).

Acum si cateva noutati:

* Date si aparitie la Leda:

ELITA ÎNTUNECATĂ de Chloe Neill
• vol. 1: BLESTEMUL FOCULUI: link precomandă – 6 februarie 2012; apariţie – 20 februarie 2012

SÂNGE ALBASTRU de Mellisa de la Cruz
• BLOODY VALENTINE. TREI POVESTI DE IUBIRE: apariţie – 14 februarie 2012, numai împreună cu revista Bravo

FRENEZIA de Francesca Lia Block
Editura CORINTeens
• link precomandă – 24 ianuarie 2012; apariţie – 14 februarie 2012

VAMPIRII DIN MORGANVILLE de Rachel Caine
• vol. 7: STINGEREA: link precomandă – 30 ianuarie 2012; apariţie – 14 februarie 2012

NĂLUCA ŞI NĂUCUL de Stacey Kade
• NĂLUCA ŞI NĂUCUL: link precomandă – 14 februarie 2012; apariţie – 28 februarie 2012

* A aparut si Setea la Rao:

 

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Mai multe ganduri…intr-un singur post!

  1. Shadowbooks zice:

    Abia astept sa citesc Elita intunecata si Frenezia.
    Bloody Valentine am terminat deja 😀

  2. Ai mare dreptate . Si eu am inceput o carte din care mai mult de 70 de pagini nu am citit din cauza timpului. Asteptam vacanta de Paste !!!

  3. ioana97 zice:

    Cine nu asteapta vacanta de Paste? Scoala asta e super stresanta cand nici nu te lasa sa citesti:))
    Shadowbooks: cum e Bloody Valentine? La mine nici nu a aparut inca…ceva probleme cu transportul. Prea multa zapada.

    P.S.; Bafta la olimpiada!

Lasă un răspuns

