Castigator Micutele mincinoase 4

Cel mai convingator raspuns, si cel care a castigat cartea, este cel al Danei Stefania . Te rog sa imi trimiti datele tale de contact pe adresa de mail: bookscorner85 @ yahoo . com. Raspunsul il aveti mai jos:

Mereu am fost fascinata de tot ce e format din pagini si coperti. De la carti clasice la carti politiste si la cele fantastice … Pentru mine totul face parte din propria mea biblioteca plina de dragosteeee!!
In concluzie ceea ce m-a impins pe mine sa imi cumpar primul volum a fost…(Tobele va rog!!!) CURIOZITATEA ! Stiu , stiu , a omorat pisica , dar in cazul meu se pare ca m-a impins sa descopar una dintre cele mai frumoase serii pe care le-am citit ! E adevarat ca imboldul mi-a fost dat si de cele 4 episoade pe care le vazusem inainte , dar principalul e ca asa cum ma plimbam eu agale printre rafturile magazinului , am intins mana si am insfacat volumul , care practic plangea dupa o casa !! Doar nu era sa-l las acolo ?! Si uite asa … am ajuns eu sa ma afund in abisul de mister si iubire al Micutelor Mincinoase.
Povestea capata niste intorsuri ce te fac sa tresari cu fiecare pagina intoarsa , povestea avand o intensitate atat de mare incat iti acapareaza inima ca o panza de paianjen. Citindu-le , intrebarile se revarsa valuri-valuri peste inima ta , nepermitandu-I sa-si ia un ragaz de la suspansul ce o macina!
Astept cu nerabdare urmatorul volum , cel pentru care as si dori sa particip , “Incredibil”, dar cu aceiasi nerabdare le astept si pe urmatoarele deoarece consider ca aceasta este o poveste de care imi va fii greu sa ma dezlipesc !
Desi privita la inceput ca o lectura usoara , pentru mine s-a dovedit mult mai mult decat asta , s-a dovedit o lectie de viata , fiind una dintre cartile care te aduce cu picioarele inapoi pe pamant , aratandu-ti adevarata fata a lumii .
M-a facut sa-mi iubesc si mai mult prietenele , aratadu-mi ca in viata , ai mevoie mereu de un brat care sa te sustina sau de o vorba care sa te bucure sau de un umar pe care sa plangi sau chiar de o palma care sa te trezeasca din visare … si toate astea ti le poate oferi numai un adevarat prieten !

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Castigator Micutele mincinoase 4

Lasă un răspuns

