6! Vine curierul! (primul din 2012)

Este pentru prima data cand scriu in aceasta rubrica in 2012, asa ca sa ii dam drumul:

Stiti cum se poate imbunatati un inceput de februarie? Printr-un colet Leda. Da, da. Am primit un colet de la Leda cand eram la scoala si ma tot gandeam ce ar putea fi in el, apoi mi-am amintit ca a aparut cartea Uratii. Dar cand am ajuns acasa, surpriza, in colet se afla si cartea uratii si si Taine de sucub (care a aparut mult mai repede). Sunt extrem de bucuros pentru ca seria aceasta este pur si simplu geniala.

 

Tot de Leda am primit in ianuarie, si am citit deja [in curand si recenzie], volumul 4 din indragita serie Micutele mincinoase:

Cu revista Libertatea pentru femei am luat, Nurorile:


Cu revista Joy mi-am luat Valentine:

De la Cora [super oferta, dar din pacate a fost doar pana pe 31 ianuarie] mi-am cumparat: Daca as ramane, Luna albastra si Obsesie:

Si de la Auchan, cu doar 10 lei am cumparat Codul lui Da Vinci:

Voi ce ati mai citit/achizionat?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la 6! Vine curierul! (primul din 2012)

  1. Niahara zice:

    Wow, ce oferta buna la Codul lui Da Vinci. Desi l-am citit e singura carte din seria Dan Brown pe care nu o am.

  2. sa le citesti cu placere….apropo, mai adu aminte ( daca vrei) de concursul de pe facebook…cred ca te-am mai rugat, far in fine, e blogul tau…

  3. Zipyღ zice:

    Ce dragut!!Ti-ai luat Obsesia!!Ma intreb cand au de gand sa publica Eternitate. L-am vazut in brosura, dar nu-l gasesc pe site-ul lor?!

Lasă un răspuns

