Altfel de ingeri de Lili St. Crow – recenzie

Titlul original: Strange angels

Autor: Lili St. Crow

Editura: Leda

Comanda: click aici.

Rating: 4.5/5

Descriere:

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede. Dru Anderson a fost dintotdeauna o „ciudată”, călătorind dintr-un oraş în altul împreună cu tatăl ei pentru a vâna lucrurile care mişună şi te atacă în noapte. E o viaţă stranie, dar plăcută – totul însă se schimbă într-un oraş prăpădit şi îngropat în zăpadă din Dakota, când un zombi flămând dă buzna în casă spărgând uşa de la bucătărie. Singură, îngrozită şi simţindu-se ca prinsă în cursă, Dru va trebui să-şi pună mintea la contribuţie şi să se folosească de toată pregătirea ei pentru a rămâne în viaţă. Monştrii s-au hotărât să plece şi ei la vânătoare — şi de data asta, Dru e pe meniul lor. Şansele de supravieţuire? Aproape nule. Dacă Dru nu poate rezista până la ivirea zorilor, atunci jocul e pierdut…

A fost altceva, cu totul altceva. O carte care nu se bazeaza aproape deloc pe dragoste ci pe multa actiunea. Mi-au placut toate personajele, au fost foarte bine descrise astfel incat sa ai doritna de a citit mai mult, tot mai mult pana termini cartea. Pe Dru o ador, poate nu chiar atat de mult ca pe Rose, dar imi place de ea, imi place cum actioneaza, ca niciodata nu se da batuta si continua lupta la nesfarsit. Singurul lucru care mi-a displacut la carte a fost faptul ca autoarea a introdus acele pasaje din mintea lui Dru, care se tot repetau la nesfarsit. Dar trecem cu vederea, si acordam acestei carti 4.5 puncte si asteptam urmatorul volum:D care deja a aparut la editura Leda.

6 răspunsuri la Altfel de ingeri de Lili St. Crow – recenzie

1. ioanaraluk95 zice:

si mie mi-a palcut cartea…si asa cum zici si tu am ajuns sa o plac mai mult pe dru decat pe rose :X