War of the Worlds – recenzie

Titlul filmului: Razboiul lumilor

Data aparitiei: 2005

Gen: Aventura/SF/Thriller

Durata: 116 minute

Rating: 3.5/5

Descriere:

Ray Ferrier este un om obisnuit si traieste in New Jersey. El este divortat si are custodie asupra copiilor sai, Rachel si Robbie numai in weekend-uri. Intr-un asemenea weekend, dupa ce o serie de fulgerari stranii si o furtuna ameninta cartierul sau, Ray descopera ca o multime de nave-robot si-au facut aparitia si distrug totul in cale. In incercarea de a-i transporta pe copiii sai in Boston, la fosta lui sotie, Ray trebuie sa invete cum sa devina protectorul care nu fusese in timpul casatoriei.
 Recenzie:
Sambetele fara X factor au inceput:( si ma plictisesc ingrozitor asa ca am mutat pe Pro TV si descopar acest film… hmm a inceput promitator cu aceea furtuna neobisnuita. Dupa prima pauza m-am informat despre film si acum eram pregatit sa vad un super film SF. Povestea se concentreaza asupra unor aparitii stranii din pamant, mai multe masinarii care ard tot ce gasesc in cale si pe deasupra coleteaza sangele oamenilor. Ei bine, toata lumea moare inafara de protagonist, normal nu? El isi ia inima in dinti si incearca sa distruga creaturile. Evident reuseste, dar ce m-a nemultumit pe mine a fost faptul ca nu mi s-a explicat, macar la final, ce erau acele masinii, si cum a aparut in pamant. Efectele special au fost bestiale, acord filmului nota 3.5/5.

 

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la War of the Worlds – recenzie

  1. bookscarti zice:

    am vazut filmul si mi-a placut!

  2. Oanaa XD's zice:

    Si eu l-am vazut..
    Mi-a placut enorm cum joaca Tom Cruise

Lasă un răspuns

