Paranormal activity 2 – recenzie

Titlul filmului: Activitate paranormala 2

Anul aparitiei: 2010

Gen: Horror

Durata: 91 minute

Rating: 4.5/5

Descriere:

Paranormal Activity 2 este continuarea primei parti, in sensul ca ne face sa-l intelegem mai bine pe primul. Actiunea este plasata inaintea primului film, explicandu-ne astfel cum s-a intamplat tragedia lui Katie si Micah.

De data asta in centru este sora lui Katie, impreuna cu familia ei: sotul, copilul, o fiica vitrega, dar si bona, Martin, care tocmai se muta in casa noua. Martin de origine argentiniana, simte inca de la inceput ca spiritle rele sunt prin preajma, insa este data afara din cauza ritualilor ciudate pe care le face.

Intreaga casa este securizata si dotata cu camere de filmat, chiar si cu vedere de noapte, astfel ca intreaga actiune a filmului se bazeaza tot pe inregistraile facute de camere. In scurt timp lucruri ciudate se petrec in casa cea noua, si principalii avizati sunt Kristi si Hunter (mai precis mama si copilul).

Recenzie:
Dupa ce am vizionat prima parte a seriei am ramas cu gandul ca trebuie sa vad partea a doua cat mai repede, si mi-am luat inima in dinti sa o vad. In primul rand, va atentionez ca acest film este mult mai bun decat primul, este filmat tot din perspectiva unor camere de filmat amplasate peste tot in casa. Povestea se petrece inaintea primei parti si o are in prim plan pe sora lui Katie (din primul film) impreuna cu familia ei care sunt bantuiti de o prezenta spirituala in casa din momentul in care s-a nascut Hunter, fiul lui Kristin. Evenimentele se precipita pana cand sotul lui Kristin este ajutat de bona sa trimita spiritul in corpul lui Katie – iar de aici se cunosc toate detaliile din prima parte. Personal, cred ca efectele au fost mult mai bune, mai reliste in aceasta parte. Evenimentele sunt mult mai infricosatoare, iar finalul lasa clar locul continuarii care s-a si facut deja anul trecut. Recomand filmul!
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Paranormal activity 2 – recenzie

  1. vps zice:

    Am vazut primul film si mi-am zis k niciodata nu ma mai uit la astfel de filme…Am vazut cand a aparut partea 2 si nu l-am descarcat ( daca il luam probabil il vedeam ), pt ca poate iarasi ajungeam la vreo 2-3 nopti nedormite:))

  2. Izabela zice:

    eu am vazut ambele filme..sunt faine..dar sincer nu ma incumet sa ma uit si la al 3:))

Lasă un răspuns

