Primul post din 2012

Acesta este primul post din 2012 pe care am asteptat sa il fac dupa finala X factor. De ce? Pentru ca abia asteptam sa va spun ca Andrei Leonte a castigat marele premiu. Nu stiu daca sunteti fani ai amisiunii…da Andrei a fost cel mai bun, va spun eu:))

In al doilea rand, vreau sa va urez tuturor un an cat mai fericit, plin de impliniri si la cat mai multe lecturi, mai multe decat in 2011 (asta o spun pentru mine).

Va anunt ca m-am inscris si anul acesta la competitia de pe Goodreads unde mi-am propus sa citesc 60 de carti anul acesta, fata de 50 in anul precedent.

Si nu in ultimul rand, cartile castigate la concursul de Craciun ar trebui sa soseasca cam pe la sfarsitul acestei saptamani.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

