Puss in boots – recenzie

Titlul filmului: Motanul incalcat

Anul apartiei: 2011

Rating: 5/5

Descriere:

Prequel la cele patru productii din franciza de succes „Shrek”, filmul de animatie „Puss in Boots” il are ca personaj principal pe fermecatorul si lingusitorul Motan Incaltat, un abil manuitor al spadei si unul dintre dusmanii initiali ai capcaunului de culoare verde, transformat ulterior in prietenul si aliatul acestuia. Subiectul respectivei animatii de familie prezinta aventurile savuroase si amuzante ale Motanului Incaltat din perioada in care felina cu blana stufoasa si moale inca nu l-a intalnit pe Shrek si pe amicii acestuia, insa este indragostit pana peste urechi de Kitty Softpaws, o pisica inteligenta cu blana de culoare alb-negru, care poseda abilitatea de a se descurca impecabil in situatii-limita. Motanul Incaltat, care este un cuceritor innascut dupa care suspina toate femeile si pisicutele din regiune, face echipa cu Kitty si cu eminenta cenusie Humpty Dumpty cu scopul de a gasi si de a fura gasca care face oua de aur.

In seara asta am fost si la Puss in boots, sunt intr-un adevarat maraton al filmelor saptamana asta. Filmul a fost extrem de relaxant, distractiv, un drog care te binedispune:)). Eu nu am vazut filmele din seria Shrek, dar am zis ca pe motan trebuie sa il vad intr-un film doar cu el. Personajele care s-au facut remarcate au fost oul Humpty prin inteligenta de care a dat dovada, pisica Kitty SoftPaws, care era atat de drauta cu labutele ei, si sa nu uitam de Puss in boots care avea momente in care vroiai sa il iei in brate (daca nu mai era nimeni in sala il luam:) ). Povestea in sine e foarte draguta, un vrej de fasole fermecata care te imbogateste prin gasca care face oua de aur. In final, ne despartim de Humpty, dar avem certitudinea ca sufletul lui a ajuns in Rai. Per ansamblu, un film foarte bun, relaxant, de vazut alaturi de toata familia (de preferat in 3D).

Un răspuns la Puss in boots – recenzie

1. Izabela zice:

am vazut si eu filmul ieri..:)..e dragut:X