Revelatii, Mellisa de la Cruz – recenzie

Titlul cartii: Revelatii

Titlul seriei: Sange albastru

Autor: Mellisa de la Cruz

Editura: Leda

Comanda: aici.

Nota: 5/5

Moştenirea sângelui lui Schuyler Van Alen tocmai a fost pusă la îndoială: face ea parte dintre cei cu Sânge Albastru, sau prin vene îi curge sinistrul Sânge Argintiu? În vreme ce controversa se adânceşte, Schuyler este abandonată în casa familiei Force, sub acelaşi acoperiş cu Mimi Force, rivala ei cea vicleană, şi cu Jack Force, dragostea sa interzisă.

Dar când străvechea temniţă a unui demon puternic este distrusă de cei cu Sânge Argintiu în Rio de Janeiro, Străbunii cu Sânge Albastru au nevoie de Schuyler de partea lor. Miza e mare şi bătălia sângeroasă; iar acum Schuyler trebuie să aleagă între datorie şi pasiune, între dragoste şi libertate.

Romantism, glamour, credinţe vampireşti, toate se împletesc în mult aşteptatul volum al treilea din saga Sânge Albastru a Melissei de la Cruz.

Of, of! Abia asteptam sa citesc cartea… parca a durat o vesnicie de la volumul 2 care m-a lasat cu gura cascata, vroiam mai mult, tot mai mult si iata ca mi s-a indeplinit dorinta. Volumul 3 este bineinteles, unul foarte alert in care Schuyler se confrunta cu ea insasi intre legamantul facut cu Oliver si marea ei iubire, Jack Force. De cealalata parte se afla Bliss care incearca sa afle ce se intampla cu Dylan, iubitul ei. Finalul culmina cu un incendiu in care multi vampirii mor, iar Bliss isi da seama de propria ei identitate si de faptul ca ea a omorat-o pe eleva de la Duchesse, oare credeti ca la asa un final mai putem astepta pana la urmatorul volum? Va spun eu, ABSOLUT nu, abia astept sa vad ce se intampla cu Schuyler si Jack, daca vor fi impreuna si vor depasi obstacolele impuse de mai marii vampirilor. Volumul 3, a fost exat cum suntem obisnutiti, extrem de alert si fermecator pe deasupra, felicitari Mellisei!

Despre autoare:

MELISSA DE LA CRUZ este autoarea bestsellerului pentru adolescenţi The Au Pairs şi coautoarea unui foarte popular volum pentru adulţi, The Fashionista Files: Adventures in Four-Inch Heels and Faux Pas. Melissa are apariţii frecvente la televiziune, CNN şi E! Entertainment Television, în calitate de expert pe teme de stil, tendinţe şi celebrităţi, şi scrie articole pentru Glamour, Marie Claire, Teen Vogue, Cosmopolitan şi New York Times. A crescut la Manila, San Francisco şi New York, iar acum locuieşte la Los Angeles împreună cu soţul ei. Deşi Melissa nu este un Sange Albastru, cunoaşte câteva persoane care sunt…  Pentru mai multe informaţii, vizitaţi http://www.melissa-delacruz.com sau site-ul seriei Blue Bloods, http://bluebloodsbooks.com/.