Castigatori Concursul de Craciun

Am primit cateva scrisorele foarte dragute, unele cu imagine altele doar au fost scrise. In fine, toate au fost extrem de frumoase, pacat ca pot sa premiez doar 4 dintre ele cu cate o carte. Dar sa vedem lista castigatorilor:

Pentru cartea Divergent de Veronica Roth, am ales o poezioara foarte interesanta a Iulianei Musat:

    Scrisoare catre Mos Craciun

Draga Mos Craciun,
Am o vorba sa-ti mai spun:
Simt nevoia, dar URGENT
Sa castig un DIVERGENT.
Nu stiu ce magie faci,
Dar acest cadou sa-mi faci.
Sigur eu am fost cuminte
Poti sa-ntrebi al meu parinte
Caci tot anul am muncit
Si pe branci eu m-am spetit.
Nu vreau sa te plictisesc,
Insa asta-i ce-mi doresc,
Fa cumva, o vraja
Si sa vii cu ea in desaga.
In final eu o sa-ti spun
LA MULTI ANI! si un drum bun.

Asa, mergem mai departe sa premiem o scrisoare extrem de frumoasa, mi-a placut scrisul, mesajul tot. Aceasta este a Alexandrei Carstian care si-a dorit cartea Tradari de Lili St. Crow:

Mergem si mai departe la o alta scrisoare frumoasa, cea a Cristinei Harja care v-a primi ca premiu cartea Revelatii de Mellisa de la Cruz:


Si, nu in ultimul rand Jocul minciunii de Sara Stephard merge catre … [nu a binevoit sa isi spuna numele] dar daca revine pe blog si isi recunoaste scrisoarea sa trimita si ea datele (cu specificatia ce a castigat):

Acestia sunt castigatorii care ii rog sa trimita cat mai repede datele de livrare prin formularul din dreapta paginii pentru a le ajunge cartea de Craciun!

Cei care nu au castigat, nu fiti suparati un nou concurs se apropie!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

25 de răspunsuri la Castigatori Concursul de Craciun

  1. Oanaa XD's zice:

    Uau.. eu sunt misterioasa :))
    Am uitat complet sa imi dau numele :)) scuze multe :d
    Unde iti trimit datele ?:d

  2. Cristina zice:

    Iti multumesc mult pentru premiu 🙂 Vroiam de mult timp cartea si ma bucur ca voi primi un asa cadou de Craciun 🙂 (app, sunt Cristina nu Cristiana 😛 )

  3. Iuliana zice:

    Am trimis formularul completat. Abia astept cartea. Foarte bun Mosu’ anul asta :). Multumim pentru concurs.

  4. Sayuki zice:

    Yay, mersi mult pentru premiu, chiar imi doream Tradari 🙂

    App~ A ajuns azi in sfarsit Carpe Corpus. Adica reavizarea. Cu avizarea habar nu am ce s-a intamplat si imi venea sa le rup capul la alea de la posta cand mi-au zis ca statea coletul acolo de vreo 2 sau 3 saptamani, desi in fiecare saptamana am fost sa intreb de el si cica nu venise…uf, macar a ajuns in sfarsit 🙂
    Sper sa nu se intample si acum aceeasi chestie si sa ajunga volumul anul asta @.@

  5. Izabela zice:

    wow..toate sunt superbe Bravo fetelor!!!:)..lectura placut:D

  6. giddusadik zice:

    Castigatorii chiar isi merita premiile! Am si eu un concurs, poate te intereseaza: http://inabookshelf.wordpress.com/2011/12/21/primul-meu-concurs/

  7. Oanaa XD's zice:

    Cam cand ar trebui sa ajunga?:d

  8. Iuliana zice:

    Nu a ajuns cartea nici azi 5 ianuarie. Asa de mult ii ia Postei Romana sa livreze un colet? Stie cineva?
    Ceilalti castigatori, voi ati primit cartile?
    Iuliana (am castigat Divergent:) )
    La multi ani si un an de o mie de ori mai bun decat anteriorul!

  9. Oanaa XD's zice:

    Uhh.. mie nu mi-a venit..

  10. Cristina zice:

    Buna Andrei, am fost astazi la posta, chiar daca nu am primit avizul, sa vad daca a venit cartea, pentru ca vad mai sus ca la cineva a ajuns de cateva zile si cei de la posta mi-au spus ca nu mi-a venit nimic. Sper sa nu se fi intamplat nimic.

Lasă un răspuns

