6! Vine curierul!

Acum aproape o luna va prezentam noile achizitii, acum am adunat cateva carti frumoase catre trebuie prezentate.

De Mos Nicolae am primit seria Jocurile foamei, hardcover…. sunt minunate copertile:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De la Leda am primit Paranormal si Pe jumatate moarta, ambele sunt pe lista mea de lectura de anul acesta:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Saptamana trecuta a aparut cu un ziar din oras romanul Misery a lui SK, la doar 10 lei. Cum sa nu il cumperi?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La Cora se desfasoara o promotie la carti unde preturile sunt foarte mici, eu mi-am luat Predestinati cu 20 lei:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Di am zis sa ii mai dau o sansa Norei Roberts sa citesc si romanul Vieti la limita, sper sa fi mai bun decat Vis in alb:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cam atat nou in biblioteca mea. Si inca ceva, azi e sambata deci va invit sa urmariti X factor si bineinteles sa il votati pe Andrei Leonte!!!!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

