The art of geting by – recenzie

Nume film: The art of getting by

Gen: Drama

Sinopsis:

George e un adolescent singuratic şi pesimist până la a fi fatalist. El a ajuns aproape de absolvire fără a munci vreodată, cu adevărat, la ceva, în toată viaţa lui. Circumstanţele îl fac să se împrietenească cu Sally, o fată foarte populară, dar complicată. Ea îşi dă seama că are multe în comun cu George şi că sufletele lor sunt asemănătoare.

Recenzie:

Azi la ora de engleza am mers sa vedem filmul The art of getting by. Era ora 8, eu foarte adormit numai de film nu aveam chef, mda bine decat ore mai bine sa dormim la un film. Nici nu a inceput bine ca am fost prins de actiune.Personalitatea lui George m-a atras foarte mult, mai ales ca se intalneste tot mai des in randul elevilor din ziua de azi. El ajunge in anul terminal al liceului fara a fi facut nimic important in viata. Dar cunoscand-o pe Sally tot o eleva din acel liceu, incepe sa tina tot mai mult la ea. Am uitat sa va spun: Sally e interpretata de Emma Roberts :X, o actrita care imi place foarte mult. Pe parcurs cei doi se indragostestesc unu de altul si petrec tot mai mult timp impreuna, doar ca piedicile intervin in iubirea celor doi. Final este deschis pentru ca fiecare sa isi imagineze propriul final al povestii de iubire din Sally si George. Desi pare o tema destul de simpla, acest film te face sa te gandesti de doua ori la viata ta si ce pierzi trecand atat de usor prin adolescenta.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la The art of geting by – recenzie

  1. Izabella zice:

    si eu acum o saptamana l-am vazut ..destul de dragut ..mai mult l-am vizionat pentru..actori:X:D

  2. eowyn94 zice:

    mie mia placut extrem de mult:x ( desi finalul e cam dezamagitor)..ty andrei ca nu miai zis ce se intampla:))

Lasă un răspuns

