Vine Mos Nicolae!!!!Concurs!

Incep prin a anunta ca mai am de trimis un pachet la concursul anterior, sper ca toti ati primit cartile, sau le veti primi zilele urmatoare.

Acum este timpul sa incep un super concurs sponsorizat tot de Editura Leda. Pe 6 decembrie soseste Mos Nicolae si ne aduce muulte cadouri, eu am cerut deja seria Jocurile foamei editia Hardcover:d . Pentru voi am volumul 11 din Vampirii sudului, Capcana mortala. Fie ca ti-ai cumparat seria de la Bravo, fie ca o aveai in biblioteca de mai de mult, acum ai sansa sa castigi si acest volum.

Ce trebuie sa faci?

In perioada 2.12-4.12 2011 raspunde printr-un comentariu la intrebarea: „In ce oras traieste Sookie Stackhouse?” si minunata carte poate fi a ta in perioada sarbatorilor.

Fiti pe faza, urmeaza un concurs urias cu noile aparitii ale Editurii Leda.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

28 de răspunsuri la Vine Mos Nicolae!!!!Concurs!

  1. Stephany007 zice:

    Sookie Stackhouse traieste in Bon Temps .

    Imi doesc carte foarte mult fiindca mi-am cumparat toata seria , si parca imi pare rau ca nu o am pe toata 😦

  2. Nya zice:

    În Bon Temps. ! 😄

  3. Bianca zice:

    Buna tuturor. Imi pare rau ca acest site nu se tine de cuvant . Degeaba participati ca daca gastigati nu va trmite nimic acasa. Asa am patit eu . Am casitgat acum o luna si nici pana acum nu mi-a adus cartea. Deci succes dar degeaba.. 🙂 Siii site-ul acesta ar trebui sa aiba o pagina de reclamatii sau un id prin care sa iau legatura cu o persoana de incredere care detine acest site.

    • andreidanyels01 zice:

      Draga Bianca nu cred ca are rost sa scriu ca am primit cartea retur ca cineva, ?!hmm oare cine?!, nu a ridicat-o in termen de 10 zile de la Posta?
      Eu zic sa lasi reclamatiile astea deoparte si mai treci si pe la Posta daca nu primesti aviz, ca si ei sunt oameni si gresesc uneori.

      • Bianca zice:

        Buna imi pare rau ca unii oameni gresesc dar sunt si unele site-uri care nu se tin de cuvant deoarece am mai participat la un concurs si nu mi-a trimis ceea ce am castigat.E bine ca mi-ati raspuns la ceea ce v-am zis si va multumesc frumos. Am mai postat undeva niste comentarii dar vad ca doar la acesta mi s-a raspuns.Oricum va multumesc ca ati raspuns.Am asteptat cu nerbadare cartea iar avizul tot nu a aparut. Si nu m-am dus la posta din acea cauza.Daca stiam ca a sosit si daca ma gandeam ca au gresit ma duceam si vedeam. Imi cer scuze si inca o data va multumesc ca ati raspuns la comentariul meu.

      • andreidanyels01 zice:

        Bianca, am mai avut probleme cu posta de mai multe ori, o sa trimit cartea din nou, dar te rog sa imi mai trimiti odata datele tale ca pe celelalte le-am sters cand am trimis carte, Mi le poti trimite pe mail : bookcorner85 @ yahoo . com.

  4. Dreams*Link zice:

    Sookie traieste in Bon Temps. Abia am terminat volumul 10 si nu mai am rabdare pana o sa il citesc pe urmatorul. Asa ca mult succes mie :))
    Multumesc.

  5. Erin zice:

    Sookie Stackhouse traieste in Bon Temps.

  6. kyky` zice:

    Sookie traieste in Bon Temps.

  7. Sookie Stackhouse traieste in micul dar periculosul Bon Temps.

  8. Luiza zice:

    in Bon Temps

  9. Sookie Stackhouse traieste in Bon Temps.

  10. Georgiana Z. zice:

    Sookie traieste in Bon Temps.

  11. Oanaa XD's zice:

    Sookie traieste in Bon Temps.

  12. Razvan M zice:

    Sookie locuieste in Bon Temps.

  13. Izabela zice:

    Sookie traieste in Bon Temps.

  14. Sookie Stackhouse traieste in Bon Temps.
    Draga Andrei, multumesc si astept cartile, luni trec si eu la posta sa vad daca au sosit, te anunt.

  15. Marina Andreea zice:

    Bon Temps

  16. ioana alexandra zice:

    Sookie traieste in Bon Temps.

  17. Dana zice:

    Sookie Stackhouse traieste in Bon Temps.

  18. lunateca zice:

    Sookie traieste in Bon Temps

  19. Gheorghiev Alexandra zice:

    Sookie traieste in Bon Temps

  20. Andu` zice:

    Sookie trăiește în Bon Temps.

  21. stratulat mirela zice:

    În Bon Temps.

  22. stan cristina zice:

    Sookie trăiește în Bon Temps.

Lasă un răspuns

