Legaminte de Alle Condie, recenzie

Titlul cartii:Legaminte

Autor: Ally Condie

Editura: Litera

Comanda: aici.

Punctaj: 5/5

În lumea în care trăieşte Cassia, nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Cineva – Societatea – hotărăşte pentru toţi: ce să mănânce, cu ce să se îmbrace, cu cine să se căsătorească sau unde să lucreze. Când Cassia află că cel mai bun prieten al ei îi va fi Pereche, consideră această alegere perfectă. Nu pentru mult timp însă, căci imaginea care-i apare pentru o fracţiune de secundă pe microcardul ce conţine date despre Perechea ei aparţine unui alt băiat… Viaţa ei de până acum, atât de atent rânduită, este complet dată peste cap, iar consecinţele acţiunilor ei nu se lasă mult aşteptate.

Incep prin a multumi Librariei online Libris pentru cartea oferita!

A fost bestiala! O carte de-a dreptul bestiala cu actiunea alerta care decurge in fiecare moment sper alt pas, alt eveniment important. Actiunea este plasata intr-un viitor dispotic unde locuitorii lui sunt controlati de Oficialitati, de la ce mananca pana la algerea partenerului de viata. Totul incepe cand Cassia se afla la Banchetul Alegerii unde afla ca alesul ii este Xander un foarte bun prieten din copilarie. Totul ar fi fost normal dar pe ecranul microcardului ei nu aparea un alt baiat pe nume Ky, de care se indragoste-te nebuneste. Actiunea decurgand alert, Cassia se indeparteaza tot mai mult de Xander, iar un timpul drumetiilor se apropie de Ky care o invata sa scrie. In final, Cassia afla ca tot acest joc a fost planuit de Oficialitati pentru a o testa. Aceast final m-a lasat in aer, vroiam sa vad ce se va intampla cu Ky si cu Xander pe cine va alege Cassie, speram sa aflam cat mai curand in urmatorul volum.

3 răspunsuri la Legaminte de Alle Condie, recenzie

1. Paul zice:

Eu nu stiu unde ai vazut tu actiune alerta,sincer. Pe mine m-a plictisit rau cartea asta, chiar nu avea nicio actiune, tot asteptam sa se intample ceva spectaculos macar la final, ca sa o salveze. Parca citesc recenzia la alta carte, serios.

2. Frumoasa recenzia , am citit si eu vreo 20 pag si abia astept sa vad ce se mai intampla 🙂 .