Recenzie Tangled – O poveste incalcita

Nume film: O poveste incalcita

Nume original: Tangled

Gen: Animatie

Sinopsis:

Când cel mai căutat bandit al regatului, Flynn Rider, se ascunde într-un turn misterios, este luat ostatic de Rapunzel, o frumoasă captivă acolo, care are un păr blond, lung şi magic. Rapunzel, care caută biletul de ieşire din turnul unde a fost ferecată timp de mulţi ani, face o înţelegere cu frumosul hoţ şi duo-ul atipic pune la cale un plan de evadare, alături de un cal super-poliţist, Maximus, un cameleon super-protector, Pascal, şi o gaşcă de tâlhari aspri.

Recenzie:

In sfarsit am vazut si eu filmul in aceasta sambata. Tot ce pot sa zic este ca mi-a placut, m-a relaxat, am ras de unele faze. Povestea se desfasoara intr-un tinut magic in care traieste o fata de 18 ani pe nume Rapunzel al carei par blond este urias, doar ca o vrajitoare o tine inchisa intr-un castel. Printul salvator este de aceata data un infractor pe nume Flynn Rider care o ajuta sa evadeze din acel castel si sa vada felinarele dedicata de catre parintii ei adevarati in fiecare an de ziua ei. Finalul este unul epic, mai precis vrajitoarea moare, iar Rapunzel isi gaseste parintii adevarati, totul culminand cu o mare petrecere. Filmul este exat ca si orice film de animatie produs in ultima vreme, dar care imi place si ma bine dispune cand ma uit la ele. In concluzie, eu recomand filmul.

Trailer:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Recenzie Tangled – O poveste incalcita

  1. lavander zice:

    mi-a placut mult filmu e foarte amuzant

Lasă un răspuns

