6! Vine curierul!

Cred ca este cel mai lunga parte a rubricii 6! Vine curierul!

Iata cate am carti cumparat/primit:

Incepem cu o carte in engleza, prima de Stephen King: Bag of bones primita de la Alexandra, sau eowyn94 cum o cunoasteti voi: (Multumesc mult!!)

Continui cu o carte „mai speciala” exat cum mi-a fost prezentata de  Roxana (Multumesc!!) care mi-a daruit-o (chiar vreau sa o citesc):

De la Libraria online Libris am primit Lagaminte de Ally Conde, in curand si o recenzie caci nu mai am mult din carte:

Mi-am cumparat urmatoarea carte din seria lui Danielle Steel, Ingerul pazitor:

Acum vine parte rubricii dedicate Editurii Leda caruia ii multumesc foarte mult pentru minunatele carti:

Volumul 2 din seria Altfel de ingeri, Tradari:

Volumul 3 din seria Sange albastru, Revelatii: (abia astept sa o citesc)

Am primit si Amintirile vraciului, nu am citit seria dar poate intr-o zi o sa o incep:

A venit si primul volum din serie Jocurile minciunii de Sara Stephard:

Si nu in ultimul rand, cea mai asteptata carte, cel putin pentru mine, Divergent de Veronica Roth:

Si pe final am pastrat doua filme pe care le-am achizionat:

Ce ziceti de noile carti intrate in biblioteca mea? Voi ce ati mai achizionat?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la 6! Vine curierul!

  1. ioana alexandra zice:

    wow ai de citi nu gluma:))
    Divergent e suuperb 😡 sa ne spui cum e. si jocul minciunii sunt curioasa cat este de buna cartea
    lectura placuta

  2. Izabela zice:

    la fel ca ioana astept si eu sa vad ce pareri ai despre Divergent si Jocul Minciunii;)

Lasă un răspuns

