Leapsa

1.Imi poti spune: Andrei

2.Mi-ar placea sa ma numesc: chiar imi place numele Andrei. Il prefer pe asta.

3.Daca as fi un  personaj de carte, as fi: Michael din Vampirii din Morganville

4.Melodia mea preferata este:  hmmm momentan ascult non-stop Kings of Leon – Use somebody

5.Ziua preferata a saptamanii pentru mine: sambata

6.Imi e dor de: clasele mai mici unde nu imi bateam capul cu invatatul:))

7.Dintre actorii din intreaga lume, azi o plac pe:  Kristen Steward pentru ca tocmai am revazut Breaking dawn:)

8.Urasc scoala pentru ca:  trebuie sa ma trezesc prea dimineata pentru ca sa ajung la ore

9.Imi place scoala pentru ca: ma intalnesc cu prietenii mei

10.Culoarea mea preferata e: portocaliu

11.Partea preferata a zilei pentru mine e: seara

12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri?  Vampiri

13.Mi-ar placea sa locuiesc: Mexic

14.Azi sunt fericit pentru ca: am scapat de cea mai grea teza

15.A fost un cosmar sa vad:  teza la mate de azi

16.As vrea sa: am mai mult timp liber

17.Mi-ar placea sa existe: vampiri, dar nu din acei vampiri rai ci vampiri buni cum sunt cei din carti;)

18.As vrea sa lucrez in domeniul: jurnalistic

19.Daca as avea o putere ar fi: controlulul apelor

20.Imi place numele: Gabriel, Miruna

21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: stiu sa te aprecieze cu adevarat si sunt alaturi de tine mereu

22.Citatul meu preferat este: nu-mi vine acum imi minte unul

23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: iubirea!? (voi ce ziceti?)

24.As vrea sa pot: sa zbor

25.Viata e frumoasa pentru ca: nu te plictisesti niciodata

26.Planul meu secret e sa: hmmmm va voi spune mai incolo:))

27.Imi place serialul: Big bang theory, How i met your mother, The vampire diares, American horror story

28.As vrea sa scriu despre: orasul in care traiesc

29.Vreau sa iti spun ca: ma bucur ca Adryan mi-a acordat si mie leapsa.

31.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: The search for something more, Pustoaica, Claudiu, Sabinna cam atat imi vine minte acum!

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Leapsa

  1. Sayuki zice:

    Imi zici te rog cand ai pus la posta Vampirii din Morganville 6? Inca nu a ajuns si mai trebuia sa imi mai vina inca un colet…ma gandeam ca poate iar au uitat cei de la posta sa-mi lase aviz…

Lasă un răspuns

