Pe ultima suta de metri

Imi cer scuze ca am cam lipsit de pe blog perioada asta, dar este perioada tezelor pentru mine si pentru toti care sunt la scoala. Maine am cea mai dificila teza, la mate din limite de siruri si matrici (I hate them) si apoi saptamana viioare tezele la Romana si Biologie care sunt floare la ureche. Prin urmare, in ultima perioada nici de citit nu prea am avut timp, am terminat Zori de zi, Twilight 4 si am primit de la Libris cartea Legaminte pe care o citesc chiar daca nu prea am timp. Maine scap de teza la mate si cu ocazia asta voi incepe un nou concurs care va avea ca premiu Capcana mortala de Charlaine Harris si tot maine veti avea parte de rubrica 6! Vine curierul! cu noile carti primite.

Acum va las o piesa care sa va relaxeze: (cel putin pe mine ma relaxeaza)

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Pe ultima suta de metri

  1. deea zice:

    Bafta maine la teza.Eu am luni(tot din siruri si matrice:)) )In rest am scapat de toate celelalte teze.:)

  2. andreidanyels01 zice:

    Matricele si dragutele da nu cand primesti teza din modele de bac :))

  3. Alecsa All zice:

    Succes maine la teza. Si eu am teza la matematica, tot din siruri ..marti…inca nu vreau sa ma gandesc la asta :)) Sunt in faza de negare..Sirurile sunt oribileee 😐

  4. eowyn94 zice:

    ce zici andrei am scapat si de teza la mate:)) de bine de rau o stim trecuta:p…acuma ne mai ramane aia la bio da aia nu reprezinta chiar asa un stres:))….

Lasă un răspuns

