6! Vine curierul!

Of of! Am zis sa va prezint noile carti din biblioteca mea inainte de ziua mea caci atunci iar se vor aduna o groaza:)).

Incepem cu volumul 11 din seria Vampirii sudului aparut de curand la LEDA:

 

 

 

 

 

 

 

 

Lunea trecuta am apucat sa imi iau Danielle Steel, Conacul. Este bataie mare pe cartile astea.

Imi iau doar Danielle Steel din colectie caci imi place enorm stilul ei, a citit cineva Sandra Brown? Sunt frumoase cartile, ca mi-as lua si eu una sa incerc stilul ei:

 

 

 

 

 

 

 

 

Sambata seara a fost o seara speciala la unul din mall-urile din oras care a fost deschis pana la 2 noaptea si au fost reduceri si la Carturesti de 20%. Mi-am luat Cititorul si Inventia lui Hugo Caberet care abia astept sa o citesc:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi-am completat superba colectie de romane scrise de Jane Austen cu volumele: Mandrie si prejudecata, Persuasiune si Emma:

 

 

 

 

 

 

 

 

Si nu in ultimul rand, mi-am cumparat de ceva vreme Fior a carei coperta e bestiala:

 

 

 

 

 

 

 

 

Voi ce ati mai achizitionat?

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la 6! Vine curierul!

  1. Sayuki zice:

    Daca nu ai citit-o deja, pune-te repede pe citit Fior. E su-per-ba!

  2. Laurentzyu zice:

    Foarte frumoase cartile! 😀 Spor la lectura! Eu mi-am mai cumparat Cartea Ucenicului Vrajitor si primele doua volume din Jocurile Foamei in hardcover, chiar daca le aveam, toate trei de la Nemira! 🙂

  3. giorgiana turcu zice:

    nu cred ca vrei sa te plangi pt. faptul ca vei primi multe carti….felicitari

  4. ioana alexandra zice:

    interesante toate lectura placuta:)

Lasă un răspuns

